نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فشار بازی دربی دیروز به قدری بالا بود که کاپیتان دو تیم آبی و قرمز که احترام زیادی به یکدیگر می گذاشتند درگیری شدیدی پیدا کردند.

جنجال عجیب دو کاپیتان

به گزارش خبر ورزشی، دیروز استقلال مهم ترین بازی این فصل را با پیروزی پشت سر گذاشت. این برد البته برای آبی پوشان کم هزینه نیز نبود و آن ها کاپیتان خود یعنی رحمتی را در بازی ذوب آهن در اختیار نخواهند داشت.

در اواخر بازی بود که سید مهدی رحمتی برای دفع توپ برخوردی با سید جلال حسینی داشت و این شروع ماجرا بود. رحمتی برای دفع توپ به هوا بلند شد و با حسینی برخوردی داشت. در حالی که پرسپولیسی ها در موقعیت حمله قرار داشتند رحمتی از ناحیه شانه احساس درد کرد و خواستار توقف بازی شد. کاری که سرخ پوشان از انجام آن سر باز زدند و به فشار خود روی دروازه استقلال ادامه دادند. در ادامه رحمتی به حرکت ناجوانمردانه به کاپیتان قرمزها اعتراض کرد و همین مسئله باعث درگیری شدید لفظی رحمتی و حسینی شد تا جایی که دو بازیکن به شدت به سمت هم حمله ور شدند و اگه دیگر بازیکنان نبودند کار به جای باریک کشیده می شد. و هر دو بازیکن با کارت زرد داور جریمه شدند.

در دقایق پایانی وقت اضافه سرخ پوشان با ضربه سر جلال حسینی گل دوم را وارد دروازه استقلال کردند. حسینی پس از گلزنی به سرعت به سمت توپ رفت تا آن را برای شروع مجدد بازی به میانه میدان بیاورد اما رحمتی با شیطنت مانع این اتفاق شد. پس از این برخورد درگیری ها به اوج رسید بازیکنان دو تیم دقایقی باهم درگیر شدند و دروازه بان آبی ها با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

با توجه به اینکه استقلال هر 3 تعویض خود را انجام داده بود، مجید حسینی درون دروازه آبی پوشان قثرار گرفت.

رحمتی شانس آورد که پس از اخراجش از زمین، داور سوت پایان بازی را زود به صدا درآورد. بی تجربگی و درگیری او می توانست کار دست استقلال دهد و سید جلال را پیروز جدال رحمتی - حسینی کند. حاشیه ای که اگر چند دقیقه زودتر رخ داده بود، ممکن بود به از دست رفتن یک پیروزی مهم برای آبی ها منجر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی