نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهنام برزای؛ یكی از جوان‌های فوق‌‌العاده منصوریان. پسری ساده و بی‌شیله و پیله. او كه انگار چیزی برای پنهان كردن ندارد.

برزای: غرور در اين استقلال جايی ندارد

به گزارش روزنامه خبرورزشی شاید به خاطر همین است كه در هر برنامه تلویزیونی حاضر میشود، محبوبتر میشود. پسر شوخی است و از روی غرور حرف نمیزند. اینها همان فاكتورهایی است كه باعث شده او امسال گامهای بلندی در مسیر پیشرفت بردارد. بهنام در دیدار با ذوبآهن هم گل زد و دوباره موتور گلزنیاش روشن شد. او در هفتههای پایانی نیمفصل هم خوب گلزنی كرده بود. بهنام برزای با گلی كه وارد دروازه ذوبآهن كرد به نوعی مزد بازیهای خوب هفته قبلش را گرفت. بهنام بعد از این درخشش در گفتوگو با خبرورزشی حرفهای تازهای میزند... 

ستاره تیم ما

در استقلال ستاره نداریم. كل تیم ستاره است. همه خوب هستند. وقتی یك تیم نتیجه میگیرد، همه در آن زحمت میكشند. از پزشك و تداركاتچی و ماساژور و مدیریت بگیرید تا مربیان و بازیكنان و هواداران. به خاطر همین ستاره تیم ما «استقلال» است.

هوادار حوصله كرد

بردن 6 بازی پشتسر هم به هیچ عنوان ما را قانع نمیكند. این تازه اول كار ماست. برای استقلال نیمفصل دوم شروع همه چیز بود. نیمفصل زمان میخواستیم. علی آقا منصوریان درست میگفت. تیمی كه اینقدر تغییرات داشته زمان میخواهد. هوادار حوصله كرد، كادر فنی و بازیكنان و مجموعه تیم زحمات زیادی كشیدند و تازه اول یك راه سخت قرار گرفتهایم.

ملاك هوادار است

تیمی كه هدف نداشته باشد بازنده خواهد بود. ولی ما در استقلال یك هدف بزرگ داریم و آن شاد كردن دل هوادار است. ملاك ما فقط این است؛ هوادار. دل آنها شاد باشد انگار همه كاپهای دنیا را گرفتهایم. متأسفانه با بدشانسی حذفی را از دست دادیم و هنوز برای لیگ میجنگیم. اختلاف زیاد است ولی ناامید نیستیم. دوست داریم تا آخر فصل طوری بازی كنیم كه هوادار سرش را بالا بگیرد.

شنیدیم گفتند مغرور شدهایم

بازی ذوبآهن برای ما سختترین بازی فصل بود. بعد از دو برد افتخارآمیز، از گوشه و كنار میشنیدیم كه میگفتند استقلال مغرور شده و به ذوبآهن میبازد. این حرفها ما را باانگیزهتر كرد كه به زمین برویم و نشان دهیم غرور در این استقلال جایی ندارد.

همه نقش دارند

همیشه وقتی یك تیم گل میزند، همه نقش دارند. روی دو گلی كه زدیم همه تیم زحمتكشیدند. گل اول كه واقعاً قشنگ بود. آقا خسرو پاس داد و فرشید با یك شیرجه توپ را گل كرد. گل دوم هم فرشید پاس داد...  راستش اینقدر پاسش خوب بود كه حیفم آمد گلش نكنم. فرشید نشان داد چقدر توانایی دارد. هم گل میزند و هم گل میسازد. كل بچهها خوب هستند و باید از كادر فنی تشكر كنیم به خاطر این تیمی كه ساختهاند.

چرا شماره 77؟

خیلیها به من میگویند چرا شماره 7 را نمیپوشی؟ راستش با شماره 77 راحتم و به شماره 7 فكر نمیكنم. فعلاً دنبال این چیزها نیستم و تمركزم فقط روی بازی و مسابقات است. شماره بازی نمیكند، بلكه این بازیكنان هستند كه بازی میكنند.

هوادار میخواهد بهتر شویم

این بردها یك پیام دارد؛ اینكه ما باید تلاش بیشتری كنیم. هرچه جلوتر میرویم توقع هوادار هم بیشتر میشود. ما نباید در باد بردها بخوابیم بلكه باید هر روز بهتر و بهتر شویم. وقتی بازی را میبرید و خوب هستید، هوادار نمیگوید وای چقدر خوب بودید و همین كافی است بلكه دفعه بعد كه به استادیوم میآید میگوید باید بهتر باشید. پس نباید دست از تلاش كشید.

آنها پول دارند ما اتحاد

مأموریت تازه ما، موفقیت در آسیاست. همیشه بازی با تیمهای عربی برای هوادار ما اهمیت دارد. پس باید نگاه به بازیهای ما و پرسپولیس و استقلال خوزستان و ذوبآهن، ملی باشد. فوتبال ایران هم باید از باشگاههایش حمایت كند. تیمهای عربی با تمام قدرت و با بیشترین امكانات میآیند. همین الاهلی كه اولین حریف ماست سالهاست هزینه میكند. درست است كه آنها پول دارند ولی ما اتحاد و یكدلی داریم. انشاءا...  4 تیم ایرانی در آسیا سربلند باشند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی