نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس توانایی حل بزرگ ترین مشکل تیمش را ندارد.

برانکو نمی تواند این مشکل را حل کند!

به گزارش خبرورزشی، برانکو ایوانکویچ سرمربی کروات پرسپولیس که به پروفسور مشهور است، با وجود تلاش زیاد و انگیزه فوق العاده ای که دارد اما هنوز در حل یک معضل بزرگ در تیمش نتوانسته قدم مناسبی بردارد. 
بزرگ ترین مشکل در پرسپولیس، از دست دادن موقعیت های گوناگونی است که این تیم خلق می کند. در واقع یک تیم، همه وظایف خود را به درستی انجام می دهد و توپ به خوبی بین خطوط می چرخد، طراحی حمله شکل می گیرد، دفاع حریف تسلیم می شود اما سرخپوشان بلد نیستند ضربه آخر را به درستی بزنند تا به گل های بیشتری برسند. 
دلیل اصلی شکست مقابل الریان قطر نیز دقیقا همین بود، سرخپوشان باید در این بازی حداقل با حساب 4 بر 3 یا 5 بر 3 به برتری می رسیدند اما از بس توپ خراب کردند که حریف را آزاد گذاشتند تا دروازه شان را باز کند و سه امتیاز را بگیرد. 
پرسپولیس در دیداری بازنده بود که اصلا مستحق شکست نبود ولی چون تیم برانکو نمی تواند به راحتی دروازه حریفانش را باز کند، این طور به مشکل برمی خورد. مشکلی که از ابتدای فصل نیز پرسپولیس را رها نمی کند و همواره دست بر گریبان این تیم دارد. به همین خاطر است که سرخپوشان بیشترین تعداد برد های خود را با حساب یک بر صفر به دست آورده اند در حالی که در هر بازی، حداقل سه فرصت گلزنی داشته اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی