نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری معتقد است رستمی به خاطر فیزیک بدنی اش باید بعد از المپیک ریو به دسته ۹۴ کیلوگرم صعود می‌کرد.

به گزارش خبرورزشی،  صعود کیانوش رستمی به دسته ۹۴ کیلو آن هم قبل از بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان ترکمنستان موافقان و مخالفان زیادی پیدا کرده است. بهمن زارع سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری معتقد است او باید زودتر به فکر می‌افتاد؛ بلافاصله بعد از المپیک ریو تا در دسته اش جا بیفتد. او می‌گوید: «رستمی به خاطر فیزیک بدنی اش باید بعد از المپیک ریو به دسته ۹۴ کیلوگرم صعود می‌کرد. اگر آن زمان به یک دسته بالاتر می‌رفت زمان کافی داشت تا در این وزن جا بیفتد. حضور رستمی در وزن جدید درصد مصدومیت او را کم می‌کند. به نظرم اگر رستمی زودتر به یک وزن بالاتر صعود می‌کرد در رقابت‌های جهانی آمریکا هم مصدوم نمی‌شد.» او سختی رقابت با سهراب مرادی در دسته ۹۴ کیلوگرم برای رستمی را تأیید می‌کند: «حالا مرادی بهترین وزنه‌بردار ایران است و رقابت با او خیلی سخت است. متأسفانه شرایط طوری است که آن‌ها با هم باید رقابت کنند. با این وجود برای هر دو وزنه‌بردار آرزوی موفقیت دارم.»
سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری شرایط اردونشینان برای بازی‌های آسیایی جاکارتا را مناسب می‌داند: «اخبار اردو نشان از آمادگی ملی‌پوشان برای جاکارتا می‌دهد. به نظرم این تیم بهترین تیمی است که قرار است به بازی‌های آسیایی برود. به جز علی مکوندی بقیه ملی‌پوشان سابقه مدال از رقابت‌های جهانی و المپیک را دارند. این تیم اگر خوب هدایت شود، بهترین نتیجه تاریخ وزنه برداری ایران از بازی‌های آسیایی را می‌گیرد. تیم‌های ملی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از این بازی‌ها تنها یک مدال طلا گرفته‌اند و امیدوارم این رکورد در بازی‌های آسیایی جاکارتا بهبود پیدا کند.»
زارع درباره تغییر روش سهمیه‌بندی برای رقابت‌های وزنه برداری المپیک می‌گوید: «پیش از این سهمیه‌ها به تیم‌ها تعلق داشت یعنی کشور‌ها هر وزنه برداری را که می‌خواستند به این بازی‌ها اعزام می‌کردند ولی حالا این‌طور نیست و وزنه‌برداران کشور‌های مختلف باید در ۶ دوره رقابت‌های مقدماتی شرکت کنند و هر وزنه برداری که سهمیه گرفت می‌تواند در المپیک وزنه بزند. این تغییر به سود وزنه‌برداران است. حالا همه وزنه‌برداران ایران می‌توانند در رقابت‌های انتخابی شانس‌شان را برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو محک بزنند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی