۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق استقلال به خبرورزشی گفت: خیلی از فوتبالیست‌ها بعد از کنار گذاشتن کفش‌ها می‌روند سراغ مربیگری، چون حرفه، تبحر، عشق و انگیزه‌شان در فوتبال است.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا نیکبخت‌واحدی این روز‌ها در کلاس مربیگری درجه B آسیا شرکت می‌کند. چپ‌پای اسبق استقلال و تیم ملی می‌گوید طبیعی است بعد از بازیگری بخواهد وارد عرصه مربیگری شود.
* کلاس B مربیگری برایت جذاب است؟
عالی است. در فضایی بسیار گرم و دوستانه از دانش اساتید بهره می‌بریم و مسلماً نکاتی که به تجربیات‌مان افزوده می‌شود در آینده به کار می‌آید.
* تعداد دیگری از همبازیان قدیمی‌ات هم در همین کلاس هستند؟
سیاوش اکبرپور، امیرحسین صادقی، آرش برهانی، میثم مجیدی، هادی مهدوی‌کیا، مسعود زارعی و... همکلاسی این روزهایم هستند و کنار هم ساعت‌های خوبی را سپری می‌کنیم.
* پس شما هم قصد دارید به زودی مربیگری را شروع کنید؟
عجیب است؟ خیلی از فوتبالیست‌ها بعد از کنار گذاشتن کفش‌ها می‌روند سراغ مربیگری، چون حرفه، تبحر، عشق و انگیزه‌شان در فوتبال است. کسی که ۲۰ سال فوتبال بازی کرده باید اولویتش مربیگری باشد نه مثلاً کار برقی یا نجاری.
* تعداد مربیان استقلال بیشتر از پرسپولیس است. برخی معتقدند پورحیدری این انگیزه را برای بازیکنان استقلال ایجاد کرده تا بعد از بازی دنبال مربیگری باشند.
به این مورد فکر نکرده‌ام.
* می‌خواهی به عنوان سرمربی کارت را شروع کنی یا ابتدا دستیار می‌شوی تا تجربه‌اندوزی کنی؟‌
نمی‌دانم! باید در شرایط قرار بگیرم تا در موردش تصمیم‌گیری کنم.
* ارزیابی‌ات از شرایط استقلال چه بوده است؟
استقلال فصل را خوب شروع نکرد که دلایلش روشن است و من نباید دوباره بازگویی کنم، اما باید در نیم‌فصل تیم را خوب تقویت کنند تا نتایج مورد نظر هواداران را کسب کند.
* خارجی‌های استقلال را چطور دیده‌ای؟
من با کسی غرض‌ورزی ندارم. به نظرم ۲ بازیکن از ۳ بازیکن خارجی استقلال از نظر فنی افتضاح هستند. بازیکن عراقی فوتبالیست متوسط و نسبتاً خوبی است.
* دیروز کاپ سوپرجام را به باشگاه پرسپولیس تحویل دادند.
من نظری نمی‌دهم.
* برای بهبود شرایط استقلال پیشنهادی داری؟
اگر احساس می‌کنند بازیکن یا بازیکنان غیرت لازم را روی تیم ندارند آن‌ها را بیرون بریزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی