۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق آبی‌پوشان درباره تحویل جام قهرمانی سوپرجام به پرسپولیس گفت: سؤال من از مسئولان سازمان لیگ این است که واقعاً زشت نیست جامی که به پرسپولیس داده‌اید را دوباره از آن‌ها پس بگیرید؟

به گزارش خبرورزشی، رضا حسن‌زاده، بازیکن اسبق آبی‌پوشان، در مورد حواشی باشگاه استقلال و همین‌طور تحویل جام قهرمانی سوپرجام پایتخت به تیم پرسپولیس با خبرورزشی به گفتگو نشست.
* شرایط فعلی استقلال چطور است؟
بعد از بازی با ماشین‌سازی شرایط خوبی بر تیم حاکم نیست. خوشبختانه دیدار با پدیده لغو شد تا مجموعه استقلال به ریکاوری خوبی برود. آن‌ها می‌توانند با رفع مشکلات گذشته و شناسایی ضعف‌های‌شان شرایط را تغییر داده و به روز‌های اوج خود بازگردند.
* به نظر شما وینفرد شفر نیاز به دستیار ندارد؟
وقتی وضعیت تیم خوب نیست و نتایج دلخواه نمی‌گیرد به نظر می‌رسد باید تغییراتی در کادر فنی و بازیکنان صورت بگیرد. مسلماً اگر شرایط مثل فصل گذشته مناسب بود احدی پیدا نمی‌شد که به استقلال گیر بدهد، اما با این وجود باید کسی بیاید که به مجموعه استقلال کمک کند. خب گزینه فرهاد مجیدی مطرح است. مجیدی با محبوبیتش بین هواداران و از نظر فنی می‌تواند کمک‌حال تیم باشد. به زعم بنده در این زمان حساس منافع کل تیم در میان است و شخصی نیست! و صرفاً هرکس که بتواند حلال مشکلات باشد باید به مجموعه استقلال اضافه شود.
* دیروز جام قهرمانی سوپرجام به پرسپولیس تحویل داده شد...
بله و برایم بسیار عجیب بود. این دیدار باید انجام می‌شد تا برنده بازی جام را بالای سر می‌برد، اما حالا که استقلال شکایت کرده، آقای فتحی، سرپرست باشگاه استقلال با قاطعیت می‌گوید رأی دادگاه CAS به سود ماست و جام برمی‌گردد. حتماً چیزی می‌داند که این‌قدر قاطع موضوع را مطرح می‌کند. سؤال من از مسئولان سازمان لیگ این است که واقعاً زشت نیست جامی که به پرسپولیس داده‌اید را دوباره از آن‌ها پس بگیرید؟
* استقلال چهارم آذر به مصاف استقلال خوزستان می‌رود؛ بازی را چطور می‌بینید؟
دوست داشتم استقلال بازی معوقه مقابل پدیده را در اولین فرصت انجام می‌داد و با پیروزی دوباره جان می‌گرفت چراکه پدیده تا اینجا تیم اول لیگ هجدهم شده و شاگردان گل‌محمدی دست و پا بسته نیستند. با این وجود استقلال برای بازگشت به روز‌های اوج به مصاف همنام خوزستانی می‌رود و باید با یک برد پرگل و قاطع روز‌های تلخ را فراموش کند. امیدوارم این اتفاق به خوبی رخ دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی