نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تعدد لژیونر در فاز تهاجمی تیم ملی باعث می‌شود کی‌روش برای انتخاب خط حمله تیم مشکلی نداشته باشد.

ترافیک لژیونر در فاز تهاجمی، سردرد شیرین کی‌روش

به گزارش خبرورزشی ، در آستانه بازی تیم ملی کشورمان با ونزوئلا به بررسی وضعیت لژیونر‌های تیم ملی کشورمان و شانس آن‌ها برای بازی در جام ملت‌ها پرداخته‌ایم. نکته جالب تعدد لژیونر در فاز تهاجمی تیم ملی است که باعث می‌شود، کی‌روش برای انتخاب خط حمله تیم دچار سردرد شود. سردردی که هر مربی‌ای در دنیا آرزویش را دارد.

دروازه‌بان: امیر عابدزاده (ماریتیمو)
عابدزاده پسر، دروازه‌بان ثابت تیم ماریتیمو است و با وجود عملکرد بد تیمش در پرتغال، عملکرد خوبی درون دروازه ماریتیمو داشته است.
شانس بازی در جام ملت‌ها: اندک ؛ با توجه به درخشش بیرانوند در جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا، دروازه‌بان پرسپولیس گزینه اصلی حضور درون دروازه تیم ملی خواهد بود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بعید است عابدزاده در امارات به میدان فرستاده شود.

صادق محرمی (دیناموزاگرب)
محرمی در کرواسی عملکرد پر‌فراز و نشیبی داشته و حضورش در ترکیب دینامو روندی سینوسی دارد. با این وجود چندین بار در تیم منتخب هفته کرواسی حضور پیدا کرده.
شانس بازی در جام ملت‌ها: اندک ؛ با توجه به هم‌پست بودن محرمی با غفوری و رضاییان، می‌توان شانس بسیار کمی برای بازی محرمی در جام ملت‌ها در نظر گرفت.

محمدرضا خانزاده (الاهلی قطر)
مدافع مورد علاقه کی‌روش در فصل جاری عملکرد خوبی در الاهلی داشته و یکی از ارکان ثابت دفاع تیمش است.
شانس بازی در جام‌ملت‌ها: اندک ؛ خانزاده بازیکنی است که همواره در تورنمنت‌های بزرگ در کنار تیم ملی بوده، اما هیچ‌گاه به میدان فرستاده نشده است. پیش‌بینی می‌شود این رویه در جام ملت‌ها نیز تکرار شود.

سیدمجید حسینی (ترابوزان)
حسینی در تابستان بعد از کش و قوس‌های فراوان به ترابوزان پیوست و درخشش خوبی در این تیم ترک داشته و خبر‌هایی هم از علاقه ویارئال به این مدافع شنیده می‌شود.
شانس بازی در جام ملت‌ها: متوسط ؛ مصدومیت روزبه چشمی باعث شد در جام جهانی یکی از بازیکنان فیکس تیم ملی شود. قطعاً اگر مصدومیت پورعلی‌گنجی به موقع برطرف شود، حسینی باید بر سر تنها پست دفاع وسط خالی مانده یک بار دیگر با چشمی رقابت کند.

میلاد محمدی (احمد گروزنی)
محمدی در روسیه وضعیت خوبی دارد و یکی از بازیکنان ثابت تیم احمد گروزنی است و تقریباً در تمام دیدار‌ها به میدان می‌رود.
شانس بازی در جام ملت‌ها: زیاد ؛ تیم ملی در سال‌های اخیر از کمبود دفاع چپ تخصصی رنج برده و محمدی در این پست به جز حاج‌صفی رقیب جدی ندارد. به احتمال فراوان دفاع چپ تیم ملی کشورمان در امارات میلاد محمدی خواهد بود.

رامین رضاییان (الشحانیه)
رامین رضاییان به تازگی به تیم الشحانیه پیوسته است و در تنها بازی خود برای این تیم قبل از اردوی تیم ملی ۹۰ دقیقه بازی کرد.
شانس بازی در جام ملت‌ها: زیاد ؛ رضاییان یکی از بازیکنان محبوب کی‌روش است و با وجود اینکه تا چند هفته پیش در هیچ تیمی نبود، اما باز هم به تیم ملی دعوت می‌شد. اگر کی‌روش تصمیم بگیرد یک بار دیگر از نام وریا غفوری گذر کند، رضاییان دفاع راست تیم ملی در جام ملت‌ها خواهد بود.

وحید امیری (ترابوزان)
امیری روز‌های خوبی را در ترابوزان سپری نمی‌کند و معمولاً در این تیم ترک نیمکت‌نشین است.
شانس بازی در جام ملت‌ها: متوسط ؛ امیری بازیکنی دونده و مورد علاقه کی‌روش است، اما در پست هافبک هجومی ترافیک شدیدی در تیم ملی وجود دارد و شاید همین موضوع باعث شود مربی پرتغالی تصمیم بگیرد در برخی از بازی‌ها از سایر گزینه‌هایش استفاده کند.

امید ابراهیمی (الاهلی قطر)
هافبک سابق آبی‌ها بعد از درخشش در جام جهانی به تیم الاهلی رفت و یکی از مهره‌های اصلی تیم قطری است.
شانس بازی در جام ملت‌ها: متوسط ؛ در پست هافبک وسط در صورت آمادگی سعید عزت‌اللهی، قطعاً یکی از دو هافبک تیم ملی عزت‌اللهی خواهد بود و هافبک بعدی باید از میان علی کریمی (در صورت دعوت شدن)، احسان حاج‌صفی و امید ابراهیمی انتخاب شود. باید منتظر ماند و دید انتخاب کی‌روش چه خواهد بود.

سامان قدوس (آمیان)
قدوس در تابستان امسال بعد از درخشش در لیگ سوئد به آمیان فرانسه پیوست و با وجود وضعیت نامناسب تیمش در جدول رده‌بندی لیگ فرانسه، عملکرد فردی قدوس بسیار خوب بوده است.
شانس بازی در جام ملت‌ها: متوسط ؛ قدوس در جام جهانی دقایق اندکی به میدان رفت، اما در همان فرصت‌های کم، مؤثر نشان داد. او قطعاً یکی از بازیکنان حاضر در جام ملت‌ها خواهد بود، اما دقایق بازی این بازیکن دو رگه بستگی به نظر کی‌روش دارد.

سردار آزمون (روبین کازان)
آزمون این روز‌ها یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان روبین کازان است و تا به اینجای کار ۴ گل زده و ۴ پاس گل نیز داده است و چندین بار هم به عنوان بازیکن ماه باشگاهش برگزیده شده است.
شانس بازی در جام ملت‌ها: زیاد ؛ آزمون تنها کسی است که بعد از خداحافظی از تیم ملی باز هم به جمع شاگردان کی‌روش فراخوانده شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، آزمون قطعاً تک‌مهاجم تیم ملی در جام ملت‌ها خواهد بود.

کریم انصاری‌فرد (ناتینگهام فارست)
انصاری‌فرد بعد از جنجال‌های فراوان به تازگی موفق شده قراردادش با ناتینگهام فارست را نهایی کند و هنوز فرصت کافی برای نمایش توانایی‌هایش به دست نیاورده.
شانس بازی در جام ملت‌ها: زیاد ؛ کریم در هر سه دیدار ایران در جام جهانی به میدان رفت و در بازی با ترینیداد نیز گلزنی کرد. در امارات نیز کریم یکی از امید‌های گلزنی ایران خواهد بود.

مهدی طارمی (الغرافه)
مهاجم سابق سرخپوشان پایتخت روز‌های خوبی را در الغرافه سپری می‌کند و تا به اینجای کار توانسته ۵ گل برای تیم قطری به ثمر برساند.
شانس بازی در جام ملت‌ها: زیاد ؛ کی‌روش نشان داده به طارمی اطمینان و علاقه زیادی دارد و معمولاً از این بازیکن در ترکیب تیمش بهره می‌برد. طارمی در هر سه دیدار ایران در جام جهانی هم به میدان رفت و انتظار می‌رود در جام ملت‌ها نیز یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی کشورمان باشد.

علی قلی‌زاده (شارلوا)
قلی‌زاده اکثراً در شارلوا به عنوان یار تعویضی به میدان می‌رود، اما در چند هفته اخیر بیشتر از گذشته در ترکیب شارلوا بازی کرده است.
شانس بازی در جام ملت‌ها: اندک ؛ در صورت تداوم بازی در تیم باشگاهی احتمال دارد قلی‌زاده به همراه تیم ملی راهی امارات شود، اما در تقابل با بازیکنان با تجربه تیم ملی شانس بازی کمی خواهد داشت.

کاوه رضایی (کلوب بروژ)
مهاجم سابق استقلال این روز‌ها شرایط خوبی در تیم باشگاهی خود ندارد. رضایی تابستان امسال با مبلغی بالا از شارلوا به بروژ منتقل شد، اما این روز‌ها به او لقب خرید ناموفق داده‌اند و اغلب به عنوان بازیکن تعویضی در بروژ به میدان فرستاده می‌شود.
شانس بازی در جام ملت‌ها: اندک ؛ کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۸ با وجود درخشش فراوان کاوه در شارلوا، در نهایت از نام این مهاجم عبور کرد و او را به روسیه نبرد. با توجه به ترافیک خط حمله تیم ملی کشورمان در صورتی که کی‌روش تصمیم بگیرد او را به جام ملت‌ها ببرد هم شانس بازی اندکی خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی