نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: دوستانی که ادعا می‌کنند، بیش از ۱۰ سال مدیریت باشگاه استقلال را برعهده داشتند، ماحصل مدیریت‌شان چیزی جز بدهی‌های سنگین نبوده است.

بسته‌شدن حساب استقلال با توقیف اموال باشگاه

به گزارش   خبرورزشی ، علی خطیر درباره صحبت‌های مدیران پیشین و پیشکسوتان باشگاه استقلال که گفته‌اند در صورت حضور در استقلال تمام هزینه‌ها و بدهی‌های باشگاه را پرداخت می‌کنند، گفت: این حرف‌های قشنگ، عوام‌فریبانه و بازی با افکار عمومی و احساسات پاک هوادارانی است که از هیچ چیز خبر ندارند.

وی ادامه داد: این دوستان که این ادعاها را می‌کنند، بیش از 10 سال مدیریت باشگاه استقلال را برعهده داشتند و ماحصل مدیریت این عزیزان چیزی جز بدهی‌های سنگین برای باشگاه نبوده که هنوز بعد از سال‌ها باشگاه نتوانسته از زیر بار این بدهی‌های سنگین نجات پیدا کند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال با بیان این موضوع که وزارت ورزش از لحاظ قانونی نمی‌تواند به استقلال و پرسپولیس کمک مالی داشته باشد، گفت: مدیران گذشته به خاطر اینکه وزارت ورزش به دلیل مشکلات قانونی شرط پرداخت نیمی از هزینه‌های باشگاه را قبول نکرده، مدیریت مجموعه استقلال را رها کردند. باید از این دوستان پرسید شما اگر می‌توانستید تمام هزینه‌های باشگاه را پرداخت کنید چرا مدیریت را رها کردید؟

خطیر خاطرنشان کرد: هنوز هم هر روز تعدادی از بازیکنان و افراد مختلف با در دست داشتن چک‌های این عزیزان به باشگاه مراجعه کرده و طلب خود را خواستارند. اخیرا به خاطر همین بدهی‌ها حساب‌های بانکی باشگاه هم مسدود شده و حتی حکم توقیف پرداخت اسپانسر به باشگاه را گرفته‌اند و اسپانسر هم نمی‌تواند به باشگاه پرداختی داشته باشد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال افزود: این دوستان در رسانه‌ها با افکار عمومی و احساسات پاک هواداران بازی می‌کنند و بدون منطق وعده می‌دهند که اگر بیاییم یک استادیوم 30 هزار نفره مجهز برای باشگاه استقلال می‌سازیم! باید به این عزیزان گفت که هزینه لازم برای ساخت استادیوم حداقل 100 میلیون دلار معادل 1500 میلیار تومان است و در شرایط تحریم کشور که هیچ سرمایه‌گذار خارجی راغب به سرمایه‌گذاری نیست، شما این منابع را از چه محلی تامین می‌کنید؟ فرض کنیم شما این فایننس 1500 میلیارد را فراهم کردید چگونه می‌خواهید در شرایطی که درآمد فوتبال ما از حق پخش تلویزیونی، بلیت‌فروشی حدود صفر است اقساط این مبلغ را پرداخت کنید؟ آیا مطلع هستید که هزینه تامین و نگهداری چنین استادیومی در سال چه میزان است؟

خطیر در پایان گفت: شاید هواداران محترم استقلال این حرف‌های قشنگ و پوپولیستی را از ما قبول کنند ولی بدون شک از شما که چندین بار امتحان خود را در این باشگاه پس دادید قبول نخواهند کرد. با تمام احترام از همه مدیران سابق و پیشکسوتان عزیز باشگاه خواهشمندم که با مطرح کردن اینگونه صحبت‌ها و وعده‌‌های بی‌اساس باشگاه استقلال را وارد حاشیه نکرده و فشار مضاعف بر بدنه مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و هواداران وارد نکنید و اگر احیانا پیشنهادی در جهت درآمدزایی و بهبود امور باشگاه دارید بدون طرح موضوع در رسانه به باشگاه ارائه دهید. باشگاه با آغوش باز از هرگونه پیشنهاد و طرح همکاری استقبال خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی