نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان مجددا به هتل محل اقامت این تیم برگشت.

به گزارش خبرورزشی، شب گذشته و ساعاتی پس از معارفه سیروس پورموسوی به عنوان سرمربی جدید استقلال خوزستان در خوابگاه گروه ملی اتفاق عجیبی رخ داد. سرمربی جدید، چند دستیار با خود به خوابگاه برده بود که این موضوع با واکنش تند بوقچی‌های باشگاه که در خوابگاه حضور داشتند، قرار گرفت. پیری، سرپرست تیم به بوقچی‌ها معترض شد و تاکید کرد این مسائل ارتباطی به آن‌ها ندارد که بوقچی‌ها با او نیز درگیر شدند.
در نهایت ایمان مبعلی، کاپیتان تیم به حمایت از سرپرست استقلال به بوقچی‌ها معترض شد و متاسفانه یقه او را هم گرفتند! مبعلی هم قهر کرد و ساکش را جمع کرد و رفت. پورموسوی هم که دید اوضاع اینطور است، محل اقامت تیم را ترک کرد تا استقلال خوزستان شب قبل از رویارویی با استقلال تهران بدون سرمربی و کاپیتان شود!
با این حال مبعلی با وساطت نزدیکان به استقلال خوزستان  دوباره به اردوی تیمش برگشت تا خود را مهیای دیدار با استقلال کند. این درحالی است که خبری از بازگشت سیروس پورموسوی نشد. جالب اینکه محمد اسد مسجدی سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در اظهارنظری گفت: شاید سیروس پورموسوی از رویارویی با تیم‌های بزرگ می‌ترسد که تصمیم به کناره‌گیری گرفته است!

مسجدی امروز راهی اهواز شد و به محل اردوی تیم رفت. طبق اعلام مسجدی به خبرنگاران، قرار است در جلسه ای با حضور بازیکنان و برخی از مربیانی که بعد از جدایی داریوش یزدی در تیم باقی ماندند، فردی از جمع حاضر به عنوان سرمربی موقت انتخاب شود تا امور فنی بازی مقابل استقلال را زیر نظر بگیرد و طی روزهای آینده سرمربی باشگاه مشخص شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی