نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک ریزنقش سابق پرسپولیس به خبرورزشی گفت: همیشه عاشق علی کریمی بودم و خیلی خوشحالم می‌توانم با او کار کنم.

به گزارش   خبرورزشی، حمید طاهرخانی، هافبک تیم امید که چند سالی در پرسپولیس حضور داشت، در نقل و انتقالات نیم‌فصل به صورت قرضی و با قراردادی ۶ ماهه راهی سپیدرود رشت شد تا نیم‌فصل دوم زیر نظر علی کریمی بازی کند. نکته جالب اینکه اولین دیدار طاهرخانی مقابل تیم نیم‌فصل اول خود در جام حذفی روز یازدهم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد. به همین بهانه گفت‌وگویی با این هافبک ریزنقش انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.
* چه شد که از پرسپولیس جدا شدی؟
خب من نیاز داشتم بیشتر بازی کنم به همین دلیل بعد از مشورت با برانکو تصمیم گرفتم از پرسپولیس جدا شوم و جایی بروم که بتوانم خودم را نشان دهم.
* حضور علی کریمی در سپیدرود چقدر در انتخابت تأثیر داشت؟
قطعاً مؤثر بود. من همیشه عاشق علی کریمی بودم و خیلی خوشحالم می‌توانم با او کار کنم. شاگردی کریمی برای من باعث افتخار است. امیدوارم بتوانم به سپیدرود کمک کنم.
* سپیدرود در نیم‌فصل نخست نتایج خوبی نگرفته است.
بله، این تیم مشکلاتی داشت که نتوانست آن‌طور که باید و شاید نتایج درخور شأن هواداران رشتی را بگیرد، ولی با درایت کادر فنی و تلاش بچه‌ها سعی می‌کنیم علاوه بر ارائه بازی‌های خوب، نتایج ایده‌آلی هم بگیریم و در جدول رده‌بندی بالاتر بیاییم.
* در اولین دیدار با پیراهن سپیدرود باید مقابل پرسپولیس به میدان بروی.
رویارویی با پرسپولیس حس عجیبی دارد. روز‌های خوبی در این تیم داشتم و خودم را همیشه مدیون پرسپولیس و هوادارانش می‌دانم، ولی در حال حاضر بازیکن سپیدرود هستم و باید برای موفقیت این تیم تلاش کنم.
* اردوی تیم ملی در قطر چطور بود؟
فوق‌العاده بود. امکانات بسیار خوبی در قطر مهیا بود و تمرینات مناسبی انجام دادیم. همچنین ۳ دیدار دوستانه برگزار کردیم که محک خوبی برای تیم امید به حساب می‌آمد. امیدوارم در زمان باقی مانده تا بازی‌های مقدماتی المپیک به آمادگی کامل برسیم و بتوانیم بعد از سال‌ها به المپیک ۲۰۲۰ توکیو صعود کنیم.
* چه شد مقابل تاجیکستان شکست خوردید؟
دلیل باخت ما فقط بدشانسی بود. باید ۱۰ گل به این تیم می‌زدیم و به راحتی شکست‌شان می‌دادیم، ولی فوتبال است و اتفاق‌های غیر قابل پیش‌بینی‌اش. ولی خدا را شکر با ۲ برد خوب مقابل کویت و قطر توانستیم قهرمان تورنمنت دوحه شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی