۰
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

نادر دست نشان سرمربی مس کرمان گفت: اگر جادوگر داشتم، طبیعتا نباید به تیم گل گهر سیرجان می باختم.

به گزارش خبرورزشی ، نادر دست نشان که این روزها تیمش نتوانسته عملکرد خوبی در کسب نتایج داشته باشد، گفت: «طبیعتا از شرایط ناراضی هستم. البته تیم ما خیلی خوب بازی می‌کند، ولی در دو بازی خانگی اخیرمان، نتایج خوبی نگرفتیم. با این حال معتقدم تیمی که ۱۲ موقعیت گلزنی در دو بازی را از دست می‌دهد، مشخصا دچار یکسری مسائل حواشی و روحی و روانی است. مردم کرمان حق دارند که معترض باشند، ولی بازیکنان تحت تاثیر حواشی هستند.»

سرمربی مس در مورد مصاحبه علی شهسواری پور بازیکن پیشین مس کرمان که گفته بود دست نشان قبل از بازی ها، نام مادرش را می‌پرسید، گفت: «این بازیکن از نظر مدیریت باشگاه یعنی آقای قرایی و مشاور ایشان، یکی از ستاره‌های فوتبال ایران است. بنده هیچ شناختی از او نداشتم و به تازگی فهمیدم فامیلی اش شهسواری پور است!

ما نمی‌خواستیم برای لیست زیر ۲۳ سال مان بازیکن غیربومی بگیریم، اما مجبور شدم. حالا هم نمی‌دانم چرا تصمیم گرفته خانواده اش را وارد این داستان‌ها کند.

من از بندهای قراردادش هم بی خبر بودم. او در پیکان، رباط صلیبی اش پاره می‌شود و در اواخر دوران نقاهت، با قراردادی به ارزش نیم فصل به مس کرمان می‌آید. من هم براساس شناخت نامجو و حسین زاده، دستیارانم قبول کردم که او به تیم مان اضافه شود.» 

او اضافه کرد: «چون شهسواری مصدوم بود، ما مجبور بودیم به این بازیکن فشار کمتری بیاوریم. وقتی برای بازی در بوشهر، او را کنار گذاشتیم، متوجه شدم در فضای مجازی از تیم ما خداحافظی کرده است. البته بعد از ۱۰ روز دوباره به تمرینات برگشت. ایشان نفر چهارم من در پست دفاع راست بود، زیرا محمد پورمحمد، وحید اسماعیل بیگی و علیرضا آرتا بازیکن فیکس تیم امید را داشتم و بازی به ایشان نمی‌رسید. هر وقت هم به تمرینات می‌آمد، بهانه‌ای می‌آورد و تمرین نمی‌کرد.

بعد هم به من گفت، چون همشهریانش یعنی قرایی و مکی زاده او را به تیم اضافه کرده اند، من لج کردم و به این بازیکن، بازی نمی‌دهم! من فقط می‌خواستم به این بازیکن کمک کنم و حتی با مربیان صحبت کردم در ساعاتی خارج از تمرینات، به صورت اختصاصی کار کند. از بس ساز ناسازگاری زد، مجبور شدم او را از تمرین کنار بگذارم و حالا هم با پایان یافتن قراردادش، از تیم ما جدا شده است.» 


دست نشان افزود: «باشگاه مس متاسفانه با این بازیکن قراردادی با قیمت ۱۵۰ میلیون تومان بسته بود که اگر به تیم امید دعوت شود، ۵۰ میلیون تومان هم روی قراردادش می‌رفت. در کل نیم فصل فقط چند دقیقه مقابل خونه به خونه که ۳ بر صفر جلو بودیم، او را به میدان فرستادم تا فکر نکند من با او لجبازی دارم. بعد دیدم که این حرف‌ها را علیه من زده است. البته لیدرهای مس کرمان به من انتقال دادند که ایشان گفته این حرف‌های من نیست و چنین صحبت‌هایی مطرح نکردم.

به طور کلی من اصلا اهل فضای مجازی نیستم، اما همیشه هر اتفاقی که رخ می‌دهد، دوستان به من می‌گویند. مثلا شایعه کرده بودند که در نقل و انتقالات باشگاه سهم می‌برم، اما وقتی پیگیری کردیم، همه اخبار تکذیب شد.»


او در مورد شایعه استفاده از فرزند یک جادوگر روی نیمکت تیمش گفت: «این فردی که می‌گویید، دروازه بان تیم امید باشگاه ماست و همین الان هم حقش است که در تیم ملی امید بازی کند. اگر آن طور که می‌گویند، واقعا پدرش جادوگر است، چرا تیم من با داشتن جادوگر، به گل گهر سیرجان می‌بازد؟ سجاد گرائیلی دروازه بانی است با قد یک متر و ۹۵ سانتی متر. کمیته اخلاق، ایشان و پدرش را احضار کرد و دیدند حق با ماست.

پدرش نه هنگام بازی‌های ما به ورزشگاه می‌آید و نه به کرمان سفر می‌کند. قانون به ما اجازه می‌دهد بازیکنان امید و جوانان را در لیست داشته باشیم.

مهدی اسلامی دروازه بان دوم تیم من مصدوم است و نمی‌تواند بازی کند. به همین خاطر، گرائیلی را در لیست بازی‌های مان می‌گذارم آن هم تازه در شرایطی که تیم امید باشگاه مان، همزمان با ما بازی نداشته باشد.

اگر دنبال جادوگر هستید، باید دنبال افراد دیگری بروید نه نادر دست نشان که تیمش ۱۲ موقعیت از دست می‌دهد. برخی با چنین شایعاتی می‌خواهند تمرکز مرا بهم بریزند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی