۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طی روز‌های گذشته که باشگاه پرسپولیس درگیر ماجرای انتخاب سرمربی جدید خود بود اتفاقات عجیبی هم در داخل تیم رقم خورد.

به گزارش خبرورزشی، از هفته گذشته به رغم آنکه تکلیف سرمربی پرسپولیس هنوز مشخص نشده بود بازیکنان تمرین را با شرایط ویژه و زیر نظر کریم باقری ادامه می‌دادند. آن‌ها هر لحظه و هر ساعت منتظر دریافت تازه‌ترین اخبار از وضعیت کادر فنی بودند. فقط سه یا چهار بازیکن با کالدرون و نماینده اش در تهران تماس داشتند و هر خبری می‌شد، سایر بازیکنان را در جریان اتفاقات قرار می‌دادند. آن‌ها مدعی بودند کالدرون ساعاتی پس از دیدار با نساجی هم گفته بود که دیگر برنمی‌گردد و تمام این ماجراجویی‌ها به خصوص در مورد بالا رفتن رقم قرارداد و حذف افشین پیروانی از سرپرستی و مدیریت تیم، بهانه‌جویی او بود تا باشگاه مخالفت کند و او بازگشت به تهران را به تعویق بیندازد و در نهایت جواب منفی بدهد.

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند او از همان ابتدا هم می‌دانست هیچ بازگشتی در کار نیست و وقتی بامداد روز ۷ دی تهران را به مقصد قطر و سپس بوینس آیرس ترک می‌کرد هم فهمید از بازگشت و توافق جدید با باشگاه خبری نیست. در همین مدت بازیکنان پرسپولیس هم اعتراضات زیادی نسبت به عملکرد مسئولان باشگاه داشتند.

آن‌ها معتقد بودند وقتی بیش از ۵۰ درصد بازی‌ها در فصل نوزدهم را پشت سر گذاشته‌اند باید دریافتی‌شان بیش از ۵۰ درصد قرارداد‌ها باشد، اما فعلاً بین ۳۰ تا ۳۵ درصد از باشگاه دریافت کرده‌اند. تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس هم از فصل گذشته هنوز مطالباتی داشتند. آن‌ها می‌گویند بین ۲۰ تا ۴۰ درصد از طلب‌شان از فصل قبل باقی مانده و باید باشگاه برای پرداخت این رقم، آستین بالا بزند. بازیکنان خارجی یعنی بشار رسن و بوژیدار رادوشوویچ نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار از پرسپولیس طلبکار هستند.

به هر حال باشگاه توانایی پرداخت یک جای مطالبات را ندارد هر چند انصاری‌فرد در شروع دور جدید تمرینات قول داده بود با اقساط پیاپی، اما پول‌های اندک، حساب بازیکنان را شارژ کند. بدون هیچ سر و صدایی روز پنج‌شنبه بخشی از طلب بازیکنان پرداخت شد که بین ۵ تا ۷ درصد از مطالبات‌شان بود. البته شنیدیم انصاری‌فرد و سایر مدیران باشگاه به بازیکنان تأکید داشتند که هیچ صحبتی در مورد دریافت این ۵ تا ۷ درصد از قراردادشان در رسانه‌ها انجام ندهند زیرا اگر حرفی از این پرداختی به دست گابریل کالدرون برسد، این مربی آرژانتینی را شاکی می‌کند، چون او معتقد است هر پولی به پرسپولیس می‌آید باید نصیب این مربی و دستیارانش شود نه بازیکنان. از این رو بود که طی سه روز گذشته هیچ خبری در مورد پرداختی بازیکنان نشنیدیم تا اینکه کریم باقری مربی تیم در مصاحبه‌ای از این پرداختی جدید پرده برداشت.

با این حال در پایان تمرین روز یک‌شنبه گذشته خبر عجیبی در محافل رسانه‌ای پیچید. این‌طور گفتند که بازیکنان به دنبال اعتصاب هستند و می‌خواهند نسبت به شرایط مالی بدی که برای‌شان رقم خورده، تمرین را به تعطیلی بکشند. در همین زمینه یکی از بازیکنان باسابقه پرسپولیس به ما گفت: «ما که چنین چیزی را نشنیدیم. داشتیم در رختکن در مورد شرایط پیش آمده شوخی می‌کردیم که یک نفر گفت بهتر است اعتصاب کنیم و بقیه هم خندیدند. حتی کوچک‌ترین صحبت جدی در مورد اعتصاب هم مطرح نبود. البته معترض هستیم و این موضوع را از طریق دو نفر از ارکان مدیریتی تیم به گوش مسئولان باشگاه هم رساندیم، اما می‌دانیم انصاری‌فرد تلاش می‌کند تا به باشگاه پول تزریق شود. حتماً بعد از این اتفاق به ما هم پول می‌دهند، اما هیچ موضوعی در مورد اعتصاب مطرح نبود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی