۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

غلامرضا باغ‌آبادی، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مدعی است تیمش در دو بازی اخیر خود از اشتباهات داوری ضربه خورده است.

به گزارش   خبرورزشی ، غلامرضا باغ‌آبادی پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: دو بازی است که بابت اشتباهات داوری ضرر می‌کنیم. دیگر زورمان به کسی نمی‌رسد و فقط به خدا واگذار می‌کنیم. کارشناسان داوری این بازی را قضاوت کنند و به ما بگویند. ما با این بضاعت و جوانان‌مان تلاش می‌کنیم، ولی نمی‌دانیم چرا این شرایط پیش می‌آید.

وی ادامه داد: در یک صحنه بازیکنان پیکان روی قادری خطا کردند، اما داور خطایی نگرفت و همان توپ بعد از یک رفت و برگشت و با یک ضربه کرنر گل شد. آقای ممبینی (رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال) این صحنه‌ها را کارشناسی کند. همان‌طور که گفتم زورمان به کسی نمی‌رسد و این مسائل را به خدا واگذار می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در پاسخ به این سؤال که وقتی تیمش 2 بر صفر جلو بود چرا تعویضی انجام ندادند تا نتیجه را حفظ کنند، گفت: ما احساس نکردیم که نیاز به تعویض داریم و بازیکنان‌مان هم از نظر بدنی اُفت نکرده بودند. ما حتی می‌توانستیم گل سوم و چهارم را بزنیم. بازیکنان ما خوب بازی می‌کردند و وقتی تیم خوب بازی می‌کند نیاز به تعویض نبود. ما نمی‌خواستیم ناجوانمردانه بازی کنیم و وقت‌کشی انجام دهیم. در آن لحظات که پیش بودیم نیاز به تعویض ندیدیم و نمی‌خواستیم ناجوانمردانه به پیروزی برسیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی