نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
تفاوت‌های گرت بیل در تاتنهام با رئال‌مادرید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دیگر نشانی از گرت بیل پرحاشیه نیست و شاهزاده ولزی در لندن بازیکنی باانگیزه و متفاوت شده.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ گرت بیل در تاتنهام هیچ نشانی از بازیکنی ندارد که در رئال‌مادرید سال‌های اخیر دیده بودیم، چراکه او در لندن و در لیگ برتر شخصیتی کاملاً متفاوت با آنچه در پایتخت اسپانیا شاهدش بودیم، دارد. در چند فصل حضور در جمع کهکشانی‌ها، بیل چه در زمین و چه خارج از آن بازیکنی بی‌علاقه و بی‌انگیزه بود. حالا با پیوستن به باشگاهی که از آن به مادرید رفته بود، دوباره تبدیل به بازیکنی خوشحال شده. هنوز گرت برای اسپرز بازی نکرده و منتظر دیدن او با پیراهن سفید لندنی‌ها هستیم اما می‌توان پیش‌بینی کرد دوباره روزهای خوبی در لیگ برتر سپری کند. نشریه «مارکا» تفاوت‌های گرت بیل در لندن با آن گرت بیل که در مادرید دیده بودیم را برشمرده است. 

دوری از ولز بعد از ۲ سال
وقتی بیل در رئال‌مادرید بود، برایش اهمیت نداشت که آسیب دیده باشد یا نه. او در زمانی که رقابت‌های ملی بود، مخالفتی با پیوستن به اردوی تیم ملی ولز نداشت و به اردو می‌رفت اما در اردوی ماه اکتبر اژدها، ستاره تیم ملی ولز در لیست نبود و تصمیم گرفت با وجود بهبودی نسبی در لندن بماند و با باشگاهش تمرین کند تا برای حضور در نخستین بازی تاتنهام آماده شود. دقیقاً برعکس آنچه فصل قبل در مادرید رخ داد، زمانی که با وجود آسیب‌دیدگی به ولز سفر کرد و خستگی سفر طولانی را به جان خرید. 

یکی از اولین‌ها در تمرین
رسانه‌های انگلیسی گزارش داده‌اند که گرت بیل برای ماجراجویی جدیدش خیلی انگیزه دارد و همیشه یکی از اولین بازیکنان تاتنهام است که به زمین تمرینی «اِنفیلد» می‌رسد. برخی از هم‌تیمی‌های او در رئال‌مادرید، به ویژه بازیکنانی که در سالیان اخیر کنارش بوده‌اند، از وقت‌نشناسی گرت بیل در رسیدن به زمین تمرینی «والدِبباس» متعجب شده بودند. او معمولاً یکی از آخرین بازیکنانی بود که به کمپ تمرینی رئال‌مادرید می‌رسید. در آغاز این فصل، بیل ساعات بیشتری را در محل تمرین تاتنهام می‌گذراند، هم تمرین می‌کند و هم آسیب‌دیدگی‌اش تحت درمان است. 

صحبت بیشتر با رسانه‌ها
به نظر می‌رسد گرت بیل در انگلیس بسیار آرام‌تر است و اولین مصاحبه‌اش با رسانه‌ها را هم در اولین ماه حضورش در تاتنهام به‌عنوان بازیکن انجام داده. مرد ولزی حالا مصاحبه‌هایی با وب‌سایت رسمی تاتنهام، اسکای‌اسپورت و بی‌تی‌اسپورت انجام داده که در همگی آنها از آرزوی بازگشت به تیم موردعلاقه‌اش تاتنهام گفته. او همچنین اعتراف کرد به‌دلیل زمان کمی که برای بازی کردن به او در رئال می‌رسید، آنجا خیلی خوشحال نبود. 

معاشرت بیشتر با هم‌تیمی‌ها
گرت بیل در حالی که لبخند بزرگی بر لب دارد تمرین می‌کند. او در تمرین روز پنج‌شنبه گذشته حتی مهارت‌هایش در بازی بسکتبال را به رخ هم‌تیمی‌هایش کشید. اگرچه بیل هرگز در رختکن رئال‌مادرید مشکلی نداشت اما رابطه‌اش با هم‌تیمی‌هایش در این تیم گرم نبود. او حتی وقتی مادرید را ترک می‌کرد با هم‌تیمی‌هایش خداحافظی نکرد و به اردوی این تیم نرفت تا این کار را انجام دهد. 

برنامه‌های مربی برای او
در حالی که گرت بیل فصل قبل اصلاً در برنامه‌های زین‌الدین زیدان قرار نمی‌گرفت، ژوزه مورینیو مایل است از ستاره جدید تیمش بیشترین بهره را ببرد و به او کمک کند تا بهترین فرم خودش را به دست‌آورد. در واقع آقای‌خاص با خوشرویی و محبت او را «گری» صدا می‌زند و می‌داند وقتی بیل آماده باشد می‌تواند بازیکنی مهم و تأثیرگذار برای هر باشگاهی باشد. مورینیو قبل از دیدار روز یک‌شنبه تاتنهام مقابل وستهم به رسانه‌ها گفت: «تیم مهم‌ترین چیز است و گری اینجاست. ببخشید گرت برای کمک به تیم آمده.» مورینیو با این حال اذعان داشت با وجود اهمیت دادن به تیم، به طور ویژه به گرت بیل هم اهمیت می‌دهند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی