نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پیوس: این هوادار گناه دارد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: من نمی‌دانم! در داخل تیم نیستم ولی هر کسی که باشد باید به هوادار بینوا فکر کند. پرسپولیس تیم کوچکی نیست. اجازه بدهید پرسپولیسی‌ها یک نفس راحت بکشند. 

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ پرسپولیس فینالیست لیگ قهرمانان آسیا این روزها حال و روز چندان خوشی ندارد. هر روز یک خبر در خصوص مشکلات مالی، پرونده شکایت برانکو یا جدایی قریب‌الوقوع شجاع خلیل‌زاده و بشار رسن به گوش می‌رسد؛ اخباری ناامیدکننده که حسابی باعث ناراحتی پیشکسوتان پرسپولیس شده است. یکی از این پیشکسوتان فرشاد پیوس است که حرف‌هایش را در ادامه می‌خوانید. 

آقا فرشاد اخبار مربوط به پرسپولیس را دنبال می‌کنید؟
مگر می‌شود دنبال نکرد؟ دنبال می‌کنیم و حرص می‌خوریم!

چرا حرص بخورید؟!
شرایط اصلاً خوب نیست. ما تازه داشتیم بابت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا لذت می‌بردیم که حاشیه‌ها شروع شد. 

مقصر کیست؟
من نمی‌دانم! در داخل تیم نیستم ولی هر کسی که باشد باید به هوادار بینوا فکر کند. پرسپولیس تیم کوچکی نیست. اجازه بدهید پرسپولیسی‌ها یک نفس راحت بکشند. 

چرا شفاف‌تر صحبت نمی‌کنید؟
واقعاً دردناک است. چرا ما نمی‌توانیم یک تیم خوب یا یک موفقیت را حفظ کنیم؟ چرا همیشه به دنبال داستان هستیم؟ این روزها اصلاً اخبار خوبی به گوش نمی‌رسد. یک روز بحث مالی مطرح می‌شود، روزی دیگر جدایی بشار و شجاع خلیل‌زاده و... خلاصه آنکه بعد از صعود به فینال، پرسپولیس یک روز خوش به خودش ندیده است؛ چرا؟

ما هم مانده‌ایم چرا تیم فینالیست لیگ قهرمانان آسیا به جای تقویت و روحیه گرفتن باید وارد چنین بازی‌هایی شود؟
جالب نیست. انتظار داشتیم شادی و خوشحالی ما پرسپولیسی‌ها ادامه‌دار باشد اما متأسفانه بلافاصله پس از حذف النصر و رسیدن به فینال مسابقات مشکلات حاشیه‌ای و اخبار ناگوار آغاز شد. باید هر چه زودتر تیم را جمع و جور کرد. باید از همین الان به فکر فینال لیگ قهرمانان آسیا بود. تازه پرسپولیس آل‌کثیر و وحید امیری را هم ندارد. 

پرسپولیس دو بازیکن اصلی خودش را ندارد اما باید دفاعیه محکمی از بابت محرومیت بی‌دلیل عیسی آل‌کثیر داشته باشد.
دقیقاً همین‌طور است. باید تیمی شامل وکلای قوی تشکیل شود و لایحه دفاعی محکمی ارائه دهند تا آل‌کثیر بخشیده شود. این مهاجم خوزستانی واقعاً به درد پرسپولیس می‌خورد و در لیگ قهرمانان آسیا هم کمک شایانی به تیم کرد. غیبت عیسی آل‌کثیر نه تنها در فینال لیگ قهرمانان بلکه در لیگ بیستم هم می‌تواند دردسرهایی برای پرسپولیس به وجود بیاورد. 

البته مهدی عبدی در غیاب آل‌کثیر و جدایی علی علیپور عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.
به نظر من امسال می‌تواند سال شکوفایی مهدی عبدی باشد. او همه ویژگی‌های یک مهاجم خوب را دارد و امیدوارم با جدیت در تمرینات و گوش جان سپردن به نصایح مربیان بتواند گل‌های زیادی برای پرسپولیس بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ حکومتی IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    آره لنگیا خیلی گناه دارن چندین ساله که با حمایت حکومت دنیا به کامشونه حالا که دو تا بازیکن میخوان ازشون جدا بشن دارن مظلوم نمائی میکنن! پس هوادران استقلال چی باید بگن که هر فصل 16 هفده تا بازیکن از تیم جدا میشد؟ این عدالته؟؟
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      فرشاد پیوس دستیار کریم باقری می شود وقتی که کریم باقری سرمربی پرسپولیس شود
  • کاج دوچرخه سوار آل کیسه IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    کیسه کش ما 4 سال آبروی فوتبال ایران رو حفظ کردیم شما با حمایت مجلس و رئیس بانک مرکزی و وزیر به جایی نرسیدین و در نهایت به وطن فروشی رو آوردین به مربی و بازیکن هایی که تو این چند سال آل کیسه جابجا کرده رجوع کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی