شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
۵ |
۵
سرمقاله| آن روی سکه حامد لک و رشید مظاهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حامد لک و هم رشید مظاهری در تیم‌های قبلی خود دروازه‌بان‌های پرحاشیه‌ای بودند. در واقع حواشی آنها بیشتر از عملکرد فنی‌شان به چشم می‌آمد اما حالا بیشتر روی فوتبال و تمرین کردن تمرکز کرده‌اند و نتیجه‌اش را هم می‌بینند.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ اگر حامد لک دیروز درون دروازه پرسپولیس نبود، این تیم روی اشتباه دوباره مهدی شیری (و البته به خاطر باتلاقی بودن زمین) گل دوم را هم می‌خورد و ۲ بر صفر عقب می‌افتاد، آن وقت شاید همین یک امتیاز را هم کسب نمی‌کرد. توپ تک به تکی که حامد لک گرفت و بعد هم حرکت جالب سیدجلال، پرسپولیس را نجات داد تا قرمزها امیدوار باقی بمانند. 

در استقلال هم رشید مظاهری آرامش خوبی به دروازه آبی‌ها داده است، آرامشی که استقلال پارسال نداشت و چوبش را هم خورد. رشید هم اگر نبود شاید امروز استقلال در جدول چند پله پایین‌تر بود و این نشان می‌دهد که یک تیم بزرگ هر قدر هم خوب باشد (مثل استقلال پارسال) گلر خوب هم می‌خواهد. 

نکته مهم اینجاست که هم حامد لک و هم رشید مظاهری در تیم‌های قبلی خود دروازه‌بان‌های پرحاشیه‌ای بودند. در واقع حواشی آنها بیشتر از عملکرد فنی‌شان به چشم می‌آمد اما حالا بیشتر روی فوتبال و تمرین کردن تمرکز کرده‌اند و نتیجه‌اش را هم می‌بینند. آنها در واقع به بلوغ فکری رسیده‌اند و قدر پیراهن تیم‌های بزرگ پرسپولیس و استقلال را می‌دانند اما این خیلی مهم است که دوباره به سمت فضای مجازی و حواشی نروند. کار یک فوتبالیست فوتبال بازی کردن است نه استوری گذاشتن. سارا رسول‌زاده بازیگر نقش نجلا در برنامه مهران مدیری حرف قشنگی زد؛ اینکه آدم‌ها در فضای مجازی فقط در مورد دیگران حرف می‌زنند و به سمت حاشیه‌ها می‌روند. البته از فضای مجازی هم مثل هر پدیده دیگری می‌توان استفاده مفید کرد اما خب ما معمولاً دنبال مسائل دیگری هستیم.

حامد لک و رشید مظاهری هم اگر هوشیار باشند و مشاوران دلسوزی داشته باشند مسلماً آنها را از باتلاق فضای مجازی بیرون می‌کشند تا پرسپولیس و استقلال مثل این چند هفته گذشته دو گلر خوب، شایسته و مطمئن داشته باشند؛ گلرهایی که تن و بدن مدافعان را نمی‌لرزانند و هر دو شایسته حضور در تیم ملی هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • منو IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    اسی قهرمانه
  • ابرام US ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    این که شما می فرمایید هم نعل است به میخ و هم میخ است بجای سیخ و . ای به فدای اون قلم٬ این چه « قشنگ یا .....» گفتن است یا فرمودن است ؟! قربان نمی شود که دائما دل بدست آورد و دلداری داد !! هم هوای سرخ داشت وهم آسمان صاف آبی و آفتابی را و ..... قوس وقزح ساخت و دیگران را هم به تماشا ی رنگین کمان عشق و محبت و صفا و بعد« یکرنگی» !! و وفا دعوت فرمود و منتظر اجابت هم بودو بعد هم نقل قول لقمان حکیم که : ادب از که آموختی و...... بقیه ما جرا . حا مد لک کجا و ..... رشید خان مظاهری کجا ؟ . فدای شما گردم قیا س مع الفارق نفرما یید و فارغ شده دسته گل به آب ندهید . حا مد لک ما ٬ ما لِ ما و ...... جناب رشید خان هم بیخ ریش صا حبش . ما که خودمان ته دل شمارا وا قفیم چون در عالم داش ابرامی صلاح نمیدانیم پته کس روی آب پهن ببینیم بی طرفی سرکار به فال نیک گرفته و (حا مد) خود بر میداریم و « مظاهر» درک و معرفت و جود و سخا را هم تقدیم بزرگواران اهل ثنا و میراث داران « قندل» و شوالیه « فتل » و بقیه اهل ما جرا می نماییم . بحوله ای و قو ته ای و معرفته یا اولی الالباب
  • ss IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    خيلي مسخره ست كي مظاهري در تيم هاي قبليش حاشيه داشته ؟؟ كسي كه حاشيه داشته حامد لك بوده كه در همه بازي هايش بدتر از اعراب وقت كشي ميكرد درگيري و باعث تنفر همگي از سبك بازي او ميشد ولي رشيد كي حاشيه داشت خبرورزشي لنگي يك نمونه از حاشيه هاي مظاهري را هم منتشر كن تا بقيه ببينند
  • shahin IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    آقای ابرام حافظه هم خوب چیزیه خوبه آقای رشید مظاهری از کشفیات همین آقای یحیی شما بوده که تو ذوب آهن کشفش کرد ویک از دلایلی که که آقای یحیی شما الان اینجاست دروزاه بانی بی حاشیه وخوب رشید مظاهری تو زمان مربیگری آقای گل محمدی تو ذوب آهن بود.در ثانی آقای مظاهری کجا حاشی داشت..تنها حاشیه ای که براش پیش اومد اواخر فصل قبل تو تراکتور بود اونم همه میدونن تو تراکتر به خاطر آقای زنوزی و مسایل مالی وحاشیه ای ایشون کمتر کسی هست که براش حاشیه درست نشه...منصف باش و معلوماتتو کامل کن بعد نظر بده خواهشا.
    • ابرام US ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      اولا چش ٬ جناب شاهین ٬ ثانیا ٬ این رشادت بیش از حد رشید خان شماست که تو دل ما رو خا لی کرده تازه ما گفتیم ایشان تو همون ما یه های تراختور و ‌ذوب فلزات و رقابت با شاهین آسیا حسینی ما فیها و علیهما و علیه هستند . کی ما عرض کردیم که جناب زنوزی قابل بحث در این گونه مواردند ویا استقلال کبیر حا شیه ندارند و رشید خان ما دارند و قس علیهذا . گا هی فراموش می کنیم نقطه ا ی از قس هذا افتاده و ما هم به تبع آن به فس و هس می افتیم . حا لا شما به بزرگواری خودتان مر حمت فرموده ما را عفو فرمایید که عفوی هم اگر باشد شا یسته بزرگا ن است و حضرت عالی که عقاب را هم رد کرده « شا هین» اید .....{. جا یی که عقاب پر بریزد .... از جوجه رشید ما چه خیزد} امید وارم هم عرض ارادت ما مقبول اوفتاده با شد و هم انجام و ظیفه کرده نظر مبارک را مصدع نباشیم . اجرکم مقبول انشا الله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی