نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
احمدرضا طالبیان: می‌خواهم پنجمین مدالم را در هانگژو بگیرم 
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کاپیتان تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام به خبرورزشی گفت: می‌خواهم پنجمین مدالم را در بازی‌های آسیایی بگیرم و به رنکینگ کاروان ایران در این بازی‌ها کمک کنم.

خبرورزشیفائزه زمانی؛ اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام در بندر خمیر، باز هم بدون احمدرضا طالبیان کاپیتان تیم ملی شروع می‌شود. او که در اردوی بندرانزلی هم نبود و تنها در دریاچه آزادی پارو می‌زد، ۳ روز پیش هم در تست انتخابی تیم ملی شرکت نکرد تا اسمش در لیست ایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی قرار نگیرد. 

حالا طالبیان دلیل غیبتش در تست انتخابی را تمرکزش روی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ می‌داند: «تصمیم گرفته‌ام تمرکزم روی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین باشد تا انتخابی المپیک، به‌ خاطر همین در تست انتخابی غایب بودم و به اردو دعوت نشدم. می‌خواهم پنجمین مدالم را در بازی‌های آسیایی بگیرم و به رنکینگ کاروان ایران در این بازی‌ها کمک کنم.»

سهرابیان: قایقرانان دیگر در انتخابی کمک می‌کنند
علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی عدم آمادگی را دلیل غیبت طالبیان در اردوی خمیر می‌داند: «احمدرضا طالبیان به‌ خاطر عدم آمادگی و مشکل کاری در تست انتخابی شرکت نکرد و سهمیه‌اش برای انتخابی المپیک به شخص دیگری داده می‌شود ولی ما همچنان او را در تیم ملی داریم تا در بازی‌های آسیایی مدال خوش‌رنگ بگیرد. البته او امسال در لیگ مربی- بازیکن هم هست.»

با این حال او معتقد است یک مدیر خوب باید با داشته‌هایش در میادین حاضر شود: «قطعاً حضور طالبیان و حکیمی کمک‌حال ما بود و به نتایج بهتری منجر می‌شد ولی یک مدیر باید با داشته‌هایش در میادین حضور پیدا کند و به هدف‌هایش برسد. ما پاروزنان دیگری هم مثل علی آقامیرزایی، امین بوداغی، الناز شفیعیان، هدیه کاظمی و... داریم که آماده‌اند و می‌توانند در انتخابی المپیک به تیم ملی کمک کنند.»

رئیس فدراسیون قایقرانی از غیبت آرزو حکیمی هم می‌گوید: «آرزو حکیمی با اجازه فدراسیون به کانادا رفته است. او نفر اول انتخابی ما و شانس سهمیه بود ولی به‌ خاطر تعطیلی باشگاه‌های کانادا به دلیل کرونا و منتقل شدن کمپ تمرینی تیم ملی کانادا به شهر دیگری نتوانست تمریناتش را مستمر انجام دهد و قید المپیک را زد و حالا تمرکزش را روی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین می‌گذارد.»

اقلیمی: احمدرضا به دلایل شخصی نیامد
ایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی آب‌های آرام هم خیلی نگران نبود طالبیان در انتخابی المپیک نیست. او می‌گوید: «طالبیان به ‌خاطر دلایل شخصی در تست انتخابی شرکت نکرد و به همین دلیل هم به اردوی تیم ملی دعوت نشد. قرار بود او در دونفره برای انتخابی شرکت کند که به‌ خاطر دلایل شخصی می‌خواهد تمرکزش را روی بازی‌های آسیایی بگذارد. در تک‌نفره هم علی آقامیرزایی نفر اول ما برای انتخابی المپیک است اما هنوز تا مسابقات زمان داریم و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و اصلاً مسابقات برگزار می‌شود یا نه؟»

اقلیمی انتخابی در فصل سرما را سخت می‌داند: «رکوردهای قایقرانان در تست انتخابی تیم ملی خوب بود ولی در هوا و آب سرد مسابقه دادن سخت است. ما معمولاً هر سال انتخابی‌ها را در فصل‌های گرم برگزار می‌کردیم ولی امسال به ‌خاطر مسابقات انتخابی در اسفندماه مجبور بودیم که انتخابی را در این موقع برگزار کنیم ولی در کل از رکوردها راضی بودم.»

او از برگزاری یک‌ماهه اردوها در بندر خمیر خبر می‌دهد: «طبق برنامه‌ریزی که داشتیم ۲۵ تا ۳۰ روز در بندر خمیر اردو می‌زنیم. تا حالا در بندر خمیر اردو نداشته‌ایم ولی سهرابیان رئیس فدراسیون امکانات و محیط ت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی