نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
۳ |
۵
آرمان رمضانی، پسری فوق العاده ولی خریدی نامناسب 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرمان رمضانی که پسر فوق‌العاده خوب و دوست داشتنی است نتوانست در پرسپولیس خوب کار کند و خرید خوبی برای قرمزها از آب درنیامد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ ترس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی در ابتدای فصل پرسپولیسی ها را به سمتی برد که از همه سهمیه خود استفاده کنند و بازیکنان مدنظر یحیی را بخرند. آرمان رمضانی مهاجم بلند قامت فصل گذشته سایپا گزینه‌ای بود که سرمربی سرخ‌پوشان می‌خواست او را جایگزین کریستین اوساگونا کند.

آرمان که پسر فوق العاده خوب و دوست داشتنی است نتوانست در پرسپولیس خوب کار کند و خرید خوبی برای قرمزها از آب درنیامد. رمضانی هروقت به میدان می‌رود تلاش زیادی برای موفقیت تیمش انجام می‌دهد ولی تقریباً همه متوجه شدند او نتوانست کارایی لازم را داشته باشد و انتطارات را برآورده کند. یحیی برای نیم فصل قطعاً به دنبال خرید مهاجم خواهد رفت و این احتمال وجود دارد آرمان پرسپولیس را ترک کند و یا او را وارد معامله تعویض با گزینه‌های مدنظر خود کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    لنگ بازیکن سوز
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    متاسفانه اخلاق خوب برای پرسپولیس امتیاز نمی شود این بازیکن نه پا به توپ دارد نه حتی روی هوا کارایی دارد پرسپولیس که جای مناسبب برای تیم بازیکن نبود شاید در تیم های دیگر مثمر ثمر باشد
  • پرسپولیسی ورئالی IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    به نظر من ا صلا پرسپولیس نبایدمی رفت به دوبار خریداین بازیکن.این بازیکن به درد تیم هایی می خوره که تاکتیکشون سانتره نه پرسپولیس.#پوکرسوزش.#6تایی ها#پرسپولیس پرافتخارترین این لیگ برتر باشش قهرمانی وپرافتخارترین تیم ادوارلیگ های سراسری ایران13قهرمانی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی