نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
واکنش متفاوت یک استقلالی به نتایج فرهاد مجیدی/ پیش ‌بینی درباره قهرمان لیگ برتر
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میثم منیعی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با عملکردی که استقلال در چند بازی اخیر داشته حالا می‌توان با امیدواری بیشتری از قهرمانی این تیم حرف زد.

خبرورزشی - میثم منیعی با بیان این مطلب افزود: تغییراتی که در کادرفنی استقلال صورت گرفت مثمر ثمر بود و این تیم عملکرد خوبی را در هفته‌های اخیر به نمایش گذاشته است.

وی افزود: فرهاد مجیدی شناخت خوبی از استقلال دارد و با کاریزمای بالای خود شخصیت تیمی استقلال را افزایش داده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: فراز کمالوند یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است و در این مدت که در کنار مجیدی حضور دارد اثرات مثبتی را داشته است. او کارش در بحث فنی عالی است.

منیعی‌ تصریح کرد: با عملکردی که استقلال در چند بازی اخیر داشته است حالا می‌توان با امیدواری بیشتری از قهرمانی این تیم حرف زد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: من از صمیم قلب امیدوارم استقلال در پایان فصل جام قهرمانی را به دست آورد تا پس از چند سال هواداران این تیم شاد شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه حکومتی IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    سلاح استقلال غیرت بازیکنانش هست و سلاح لنگ منفور وزیر ورزش
  • الدوچرخه چی IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    این چند ساله هر مربی به کیسه اومده چه خارجی وچه داخلی عده ی زیادی از کیسه کشان با همین پیش بینی الکی ودلخوش کنکی کردند وگفتن دیگه با این یکی دیگه بعله!اما یه چند وقت بعدش که همون مربی اخراج شده اونایی که این رو گفتند هیچ خبری ازشون نیست.حالا هم فعلا نوبت جک تریه تا بعد!
    • خالد IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
      میشه بگید متوسط حضور بازیکنان خارجی تاثیر گزار استقلال و پرسپولیس در این سالها چند ماه بوده؟ میشه بفرمایید چرا هر وقت تیم استقلال اوج میگیره یه دفعه منصوب وزیر تصمیم میگیره پول استرا که در حساب ترکیه اش هست رو واریز نکنه تا اون بره، یا مربی داخلی تیم که داره نتیجه میگیره رو از باشگاه دور میکنن؟ چجوریه های وب اسپانسر استقلال باید به پرسپولیس پول بده(آذری جهرمی حتما نقشی نداشته). در مورد درآمد آسیایی لنگ: گزارش مجلس مهر99-پرسپولیس 5 میلیون یورو بیشتر از استقلال خرج کرده- پاداش آسیایی اخیرشون که مسئولان لنگ گفتن پاداش آسیایی(که بخاطر تحریم حالا جالاها نمیاد) رو پیشخور کردن. #چاه نفت هئیت مدیره و مدیر عامل دوباشگاه توسط یک نفر انتخاب میشن. چجوریه هیئت مدیره استقلال 24 ساعته دارن تو صداوسیما علیه هم صحبت میکنن ولی رسول پناه بخاطر افشاگریهایی که کرده توسط صداوسیما ممنوع تصویر شده؟ مگر تمام حرفهایی که ازش منتشر شده اثبات نشد(بازیکنی که درصد نمیداد انداختن بیرون، بازیکن نیمکت نشین، ایجنت عوض کرد شد فیکس، ترابی هم برگشت، آرم بوس بخاطر پول رفت یه آرم دیگه بوسید و ...)
  • بیژن IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    قهرمانی با فرهاد دوپینگ امکان نداره....استقلال شخصیت قهرمانی نداره...رفتار هیات مدیرش رو ببینین امضای هم رو قبول ندارند................اون 6 تایی که استقلال خورد جاش توی تاریخ مونده........هم 6 تای شدن توسط پرسپولیس وهم 6 تایی شدن توسط العین..............چه اشتهایی...........
    • سیدرضا IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
      همین که شما میایی در مطلب مربوط با فرهاد و استقلال نظر میدی نشون میده چه کاریزمایی داره شاه فرهاد ، بسوزه پدر تجربه ، اگر دوپینگی بودن فرهاد فقط توهمات ذهن مشوش هست اما دوپینگ سعداوی و فلاحت زاده در باشگاههای آسیا ، مهدی واعظی در تیم ملی و حامد کاویانپور در ترکیه و استیل آزین واقعیتی هست که علاوه بر محرومیت شش ماهه آبروی مارو در آسیا برد، همین حرفا و تهمتها باعث میشه هوادار استقلال هم در مورد سید جلال تهمت دوپینگی بودن بزنه
  • علی IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    چند تا تیم ضعیف بردن .دوباره جو گیر شدن
  • سیدرضا IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    خوشبختانه این روزا فراز کمالوند که جای منصورخان نشسته با دانش فنی بالا و تجربه ی زیاد و موفقی که در هدایت باشگاههای قبلی خودش داشته در کنار شاه فرهاد که برعکس تمامی مربیهای ایرانی و شاغل در باشگاههای ما و مثل امیر در پیشرفته ترین دوره های مربیگری شرکت کرده و تسلطی که بر زبانهای اسپانیولی و انگلیسی داره میتونه این دانشو به روز کنه همچنین محبوبیت بی نظیر بین استقلالیها که به جرات در کنار ناصرخان و منصورخان یکی از سه نفر محبوبترین استقلالیهای تاریخ محسوب میشه و شخصیت دوست داشتنی و کاریزماتیک که باعث میشه بازیکنها هرچه در چنته دارن بریزن روی دایره و باعث موفقیت تیم بشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی