اگر سوپرلیگی هستید در لیگ قهرمانان جایی ندارید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

الکساندر چفرین، رئیس یوفا می‌گوید: هرکسی باید عواقب تصمیم‌های خود را بپذیرد. باشگاه‌های خاطی این موضوع را می‌دانند.

خبرورزشی –  الکساندر چفرین رئیس یوفا برای تیم‌هایی که هنوز از سوپرلیگ اروپا استعفا نداده‌اند خط و نشان کشید و آن‌ها را تهدید کرد.

چفرین گفته: «کاملاً واضح است که این باشگاه‌ها باید تصمیم بگیرند که آیا یک سوپرلیگی هستند یا یک باشگاه اروپایی.» او با مجزا کردن سوپرلیگی‌ها از اروپایی‌ها عملاً پیغام خود را به باشگاه‌های بارسلونا، رئال مادرید، یووونتوس و میلان که هنوز رسماً از این تورنمنت خود را کنار نکشیده‌اند، رساند.

رئیس یوفا همچنین گفت: «اگر آن‌ها بگویند که ما سوپرلیگی هستیم، پس در لیگ قهرمانان بازی نخواهند کرد. اگر برای این اتفاق آماده هستند، می توانند در تورنمنت خودشان بازی کنند.»

کمیته اجرایی یوفا روز جمعه حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان این فصل را منتفی دانست. اما چفرین ضمن اشاره به اینکه تیم‌هایی که سوپرلیگ را ترک کردند با جریمه‌ای رو به رو نخواهند شد به تیم‌های باقیمانده هشدار داد: «منتظر رای کارشناسان حقوقی هستیم و سپس آن را اعلام خواهیم کرد. اما هرکسی باید عواقب تصمیم‌های خود را بپذیرد. باشگاه‌های خاطی این موضوع را می‌دانند. آنها می‌دانند که از نظر من این پروژه مرده است اما نمی‌خواهند آن را باور کنند.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی