نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟
پرسپولیس کریم را به تیم ملی می‌دهد؟/ چالش جدید سرخپوشان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نزدیکی دو رویداد آسیایی تعامل پرسپولیس با تیم ملی برای حضور کریم باقری را دشوار کرده است.

پرسپولیس نه تنها چند بازیکن ملی پوش که اتفاقا از ارکان اصلی تیم تحت هدایت اسکوچیچ هستند را دارد بلکه کریم باقری مربی خود را هم در مرحله قبلی مقدماتی آسیا کنار مربی کروات نشاند و فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با کریم تمایل دارد.

با این حال چالش اصلی، فاصله کم برگزاری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی با مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا است؛ به نحوی که چهار بازی ایران با رقابت‌های نمایندگان کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی (و احتمالا یک چهارم نهایی) فاصله اندکی دارد.

دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به صورت تک بازی در روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و تیم‌ها در فاصله کمی و در تاریخ‌های ۵ و ۶ مهر بازی‌های یک چهارم نهایی را برگزار خواهند کرد. پرسپولیس روز ۲۲ شهریور باید با استقلال تاجیکستان در خانه حریف بازی کند و احتمالا دو روز زودتر به این کشور برود. یعنی ۲۰ شهریور.

 این در حالی است که تیم ملی نیز در دو بازی ابتدایی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۱۱ شهریور مقابل سوریه و ۱۶ شهریور مقابل عراق در خارج از ایران به میدان می‌رود که با بازگشت تیم ملی به ایران عملا سه روز فاصله بین بازی تیم ملی و پرواز پرسپولیس به تاجیکستان است. در این شرایط هم ملی پوشان پرسپولیس فرصت تمرین با این تیم را ندارند به خصوص که در آن زمان بازی‌های لیگ ایران هم تعطیل است و هم در صورت بازی برای تیم ملی با خستگی به اردوی پرسپولیس اضافه می‌شوند. ضمن اینکه با حضور کریم باقری در تیم ملی؛ او حضور در بخش زیادی از مراحل آماده سازی پرسپولیس را هم از دست می‌دهد.

این اتفاق برای بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و ادامه بازی‌های ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی هم رخ خواهد داد. ایران ۱۵ مهر با امارات در خارج از خانه و ۲۰ مهر با کره جنوبی در بازی خانگی روبرو می‌شود؛ این در حالی است که مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز طی روزهای ۵ و ۶ مهر برگزار می‌شود.

اینجا بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی