نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
۸ |
۵
چرا مجیدی گفت سلطانی‌فر نگذاشت مرا برکنار کنند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حدود سه هفته قبل فرهاد مجیدی در مصاحبه‌ای اعلام کرد عده‌ای در باشگاه استقلال می‌خواستند من را برکنار کنند ولی سلطانی‌فر، وزیر ورزش مانع از انجام این کار شد.

این اظهارات فرهاد وقتی عجیب به نظر می‌رسید که او قبل از آن علیه وزیر موضع گرفته و حتی اسم یکی از مشاوران نزدیک  او را در مصاحبه اش بر زبان آورده بود. اما اتفاقاتی در باشگاه استقلال رخ داد که در نهایت فرهاد احساس کرد قصد برکناری او را دارند. بر اساس اخباری که به مجیدی رسیده بود، در جلسه مهمی که در وزارت ورزش برگزار شد سلطانی‌فر گفته بود الان وقت تغییر سرمربی در استقلال نیست و مجیدی باید در این تیم بماند.

این خبر به گوش فرهاد رسید و او هم بعد از چند روز آن را در مصاحبه خود اعلام کرد. این در حالی است که مجیدی در یکی دو ماه آخر حضور سلطانی‌فر در وزارت ورزش رابطه خوبی با او نداشت و همان طور که می‌دانید هواداران استقلال هم بارها و بارها علیه وزیر ورزش موضع گرفتند.

 شنیده می‌شود دو مدیر استقلالی خواهان برکناری مجیدی بودند که البته این مسئله با مخالفت وزیر ورزش مواجه شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    چرا گفت؟؟؟ اولین بار نیست که وزیر ایشونو حفظ کرده برای استقلال ولییییییییییییییییی! وزیر پرسپولیسیه :))))))))
  • کورش کبیر IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    تاج کبیر 5 سال قهرمانی فاسد مافیای سرخ در صول لیک ایا یک بازی شد بدون کمک داور یک برد فوتبالی تیم مافیای سرخ بیاره بابک زنجانی محمد یروین جهرمی عابر بانک سرخ هرزنانه کهیان صدا سیما و ریس کل بیسج تهران دادستان تهران کمیته داوران رسما بشت سر تیم کثیف سرخ بودند به کوری جشم شما فردا قهرمانی باک تاج کبیر فرهاد خان مجیدی در ضمن حرف حق رو امیر خان زد 43 سال هست طلم هست اوج ضلم در سال 1400 و و دیکتاتور به بایان سلام کن در سال 1400 شما رفتنی هستین در ضمن خبر لنکی عبارت 6 رو کداشتی خودتی
  • شیشتایی هوچیگر DE ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    ولی شیشتاییای هوچیگر همچنان اعتقاد دارن وزیر ورزش ازشون حمایت نمیکنه ...
  • بابا رفت ........عرض تسلیت IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    استقلال از نظر ماهواداران همین الان هم قهرمانه تیمی که از حسابش توسط اسپانسرش پول برداشته میشه و به رقیبش پرداخته میشه تا بازیکن بخره و قهرمان بشه یعنی خودش یه ابر قهرمانه یعنی این استقلال بوده که پرسپولیس رو تقویت کرده تا قهرمان بشه تیمی که خودش یه پای فیناله و تیم دیگر تهران رو قهرمان لیگ کرده ابرقدرت فوتبال ایرانه آی دشمنان استقلال نترسین نلرزین درمقابلش زانو بزنید و معذرت خواهی کنید ما هم می بخشیم هم فراموش میکنیم چون اصلا چیزی نیستید که توی ذهن مون بمونید خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • بهمن IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    يك آژانس خبري چطور اين مطلب رو ميتونه كار كنه؟نه خبر هست نه تحليل صرفا حاشيه
  • اکبر انتونی IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    خوب میدونه. اینقدر پیله ای که ، اگر برکنارت هم بکنند ، باز خودت رو تاووی استقلال میکنی . مگه ، دو دفعه قبل برکنارش نکردن ، دیدید برای بار سوم ، هم اومد ، استقلال ، اگه یک کم غیرت میداشت ، نمی رفت استقلال ، حکایت اهنگ از در می ره بیرون ، از پنجره میاد تو .
    • اس اسی دستا بالا IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      هر بار که اومده لنگیا رو حذف کرده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بسوز لنگی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • هادی IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    مار گزیده از ریسمون.سیاه و سفید میترسه ، خوب دو سری قبل یا تیم رو رها کرد و قهر کرد و رفت و یا اینکه از استقلال گذاشتنش کنار ، حالا همه فهمیدند ، که اگه در بندارنش بیرون از پنجره میاد تو ، از بزرگان فوتبال یاد بگیر ، همه گفتند تا پخته مربیگری نشویم ، مربی گری تیمی را قبول نمی کنیم ، ولی انگار نه انگار ، شما هم جز بزرگان فوتبال هستید ، رفتید امید ایران ، امید ایران رو نیمه کاره رها کردید و امید نرفت المپیک ، خواهشا اگه برای بار سوم از استقلال رفتی بیرون و یا اخراجت کردن ، دیگه قول بده منتظر استقلال نباشی و هدایت استقلال رو اصلا قبول نکنی .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی