نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شرایط عجیب بازیکنان جدید پرسپولیس/ فصل خاکستری نقل و انتقالات برای گل محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هر چقدر یحیی گل محمدی در سال گذشته با جذب میلاد سرلک، حامد لک، سعید آقایی، عیسی آل کثیر و احسان پهلوان عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشت، امسال یارگیری ضعیفی داشته است.

یحیی گل محمدی در این فصل با سرو صدای زیاد ۵ بازیکن جذب کرد که از این بازیکنان رضا دهقانی از جمع سرخپوشان جدا شد، علیرضا ابراهیمی و رضا اسدی هم در تیم گل محمدی تبدیل به بازیکنانی نیمکت نشین شده‌اند و حامد پاکدل هم تنها در دقایق پایانی به میدان می آید. در این میان تنها علی نعمتی در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس جا افتاده است.

پرسپولیس از میان ۵ بازیکنی که به خدمت گرفته است ، تنها علی نعمتی را به عنوان بازیکنی مفید و موثر در اختیار دارد و ۲ بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس هم وارد فهرست بازیکنان نشده‌اند و بر این اساس باید گفت پرسپولیس یکی از بدترین فصل های خود را در بازار نقل و انتقالات را تجربه کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس همیشه قهرمان IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    خیلی هم خرید های خوبی داشتیم هم این فصل هم فصل پیش حالا کجاشو دیدید میگید خرید خوب نداشتیم
  • مکتب هوچی گری IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    از قدیم‌گفتن هر چه قدر پول بودی همونقدر هم آش میخوری ، نکنه انتظار دارید با این بودجه و نداشتن پول و نپرداختن دستمزدها و پیش قرار داد ، مسی را جذب کنه؟ در نبود مدیرعامل و کارگزار و پنجره های بسته و فشار مافیای کیسه حکومتی و رقابت ناجوانمردانه دردانه های صنعتی و قوانین من درآوردی فدراسیون کیسه کش ، بهتر از این بازیکنان را نمیشه جذب کرد . پرسپولیس مثل کیسه به بیت المال وصل نیست که بازیکن خارجی بخره و نیمکت نشین کنه و میلیاردی دستمزد برای بازی نکرده بهشون بده . واقعیت اینه که ما قدردان یحیی هستیم ، لعنت بر مافیای کیسه و وزارت و فدارسیون کیسه کش ، ۳ماه از لیگ جدید گذشته هنوز تکلیف مدیرعامل پرسپولیس مشخص نیست .
  • الاستقلال السعودی IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    همه اینهاقبول ولی یحیی دلالی کردتونقل وانتقالات کم کاری کرد،آخه شیری،آقایی مفت خداگرونن سانتربلدنیستن واسه چی نگهشون داشتی این به دردنخورارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی