نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بیژن ذوالفقارنسب
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دکتر بیژن ذوالفقارنسب در روز بازی پرسپولیس به عنوان کارشناس تلویزیونی در شبکه شما حضور پیدا کرد!

خبرورزشی - رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درحالی که تیمش با ذوب آهن اصفهان بازی داشت در تلویزیون و شبکه «شما» به تماشای دیدار دو تیم مس کرمان و فولاد خوزستان نشست تا آن را کارشناسی کند!

این اقدام دکتر بیژن ذوالفقارنسب واکنش هواداران پرسپولیس را درفضای مجازی به دنبال داشت که رئیس هیئت مدیره چرا مشغول تماشای بازی مس کرمان و فولاد خوزستان است؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمون زاید IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    آقا بیژن انسان با شخصیتی هستند و بسیار ساده لوح تشریف دارند و جناب سجادی هم با این انتخاب هم رسم رفاقت رو به جا آورده و هم به نیت پایان اقتدار پرسپولیس برسد ،آقا بیژن شنیده دو تا نماینده ایران در لیگ قهرمانان حضور دارن ولی نمی دونست که این دو تا اون دوتا نیست ،آقا بیژن شما اینکاره نیستی برای اینکه بیشتر از این سوژه رسانه ها نشی و دل میلیونها هوادار رو نشکنی زود برو و اعتبار خودت رو به حراج نزار
    • 1 IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      آقا بیژن خیلی ساده لوح هستند ولی نمیدونم چرا تو کشوری که مردم لنگ یه شغل هستند ایشان همه جا سمت داره! بزرگوار این دروغارو برو به کسی بگو که از فوتبال و حواشیش بی خبره! سمتهایی که گرفته مزد کارهایی هست که میکنه و همه میدونن این سالها چکار کرده
  • حامد IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    اونایی که میگن وزیر قرار نیست تیشه به ریشه پرسپولیس بزنه بازم همون نظر رو دارن؟ این آقا گفته مگه پرسپولیس باید همیشه قهرمان شه!!! مدیرعاملم از همین الان شونه خالی کرده که به من کلی بدهی تحویل دادن! مگه ما گفتیم بیاید که حالا غر میزنید؟؟ لعنت به شما آخه! پس واسه چی یه ماهه پشت در اتاق سجادی لحاف تشک انداختی که بالاخره مدیرعامل پرسپولیس بشی؟؟ لامصب آخه این پست گرفتن چی داره که حاضری باعث و بانی اینهمه ناراحتی به ملت بشی؟؟
  • عباد IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    به دلیل اینکه پرسپولیس شنبه دوم بهمن با فولاد بازی داره اگربادقت فولاد رو آنا لیز کرده باشه وکمکی به کادر فنی بکنه بد نیست البته اگر این کارروکرده باشه و بخواد به کادر فنی کمک کنه !!!!!!
    • ارتش سرخ IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      داش از رو فیلم بازی هم میشه آنالیز کرد
  • محمدطاها IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    اینم از عجایب فوتبال ایران..رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بازی تیمشو تماشا نکرد‌ اونوقت رفت بازی مس و فولاد رو کارشناسی کرد، پیروزیچیا شما بگید آخه این اتفاق رو چجوری میشه هضمش کرد خخخخخ..البته ایشون یکی از معدود افرادی هستند که از بدهی پرسپولیس به باشگاه پدیده خبر ندارند، من دیگه حرفی ندارم:/
  • خاک IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    ببخشید ببخشید ببخشید خــــــــــــاک عالم بر سر سیستمی که چهار ماه طول میده تا یه مدیر عامل برای تیمی به این بزرگی انتخاب کنه، اونوقت به محض استعفای سرپرست، در عرض چند ساعت، فشل ترین و بی مقدار ترین افراد رو برای هیئت مدیره و مدیریت عامل انتخاب میکنه. و رئیس اون هیات مدیره!! (با احترام به تمام بزرگترها و موسپیدها، پدران و مادران و همه) عزیز گرانقدر اما پبر و فرتوت از نظر قوای ذهنی و جسمی میشه که مشاور ورزشی بالاترین رکن وزارت یعنی وزیر میشه، اونهم اخص برای حل مشکل پرسپولیس! اما از بدهی و چند و چون این باشگاه که دیگه ریز تا درشت و دوست ودشمن همه خبر دارن! ایشون بی خبرند. اصلاً خـــــــــــــــاک عالم بر سر ما مردم که چنین مدیران مشعشعی داریم.
  • ممد IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    مجریان لنگی دیگه بهتر از این نمیشه
  • كاپلو IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    موتور گازي بهترين انتخاب است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی