ضیا عربشاهی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

هافبک اسبق تیم ملی و پرسپولیس به خبرورزشی گفت: تلفنی با مجید صدری حرف زدم و خودش به من گفت استعفا نداده است. همین آقای ذوالفقارنسب بارها مصاحبه کرد و گفت که به زودی جانشین صدری انتخاب می شود.

ضیا عربشاهی از پیشکسوتان پرسپولیس است که حرف هایش را علیه مدیریت باشگاه با صراحت لهجه بیان می کند. به همین بهانه با او تماس گرفتیم که بدانیم چرا هنوز کار هیئت مدیره یا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درست آغاز نشده شروع به انتقاد کرده است. پیشکسوت پرسپولیس اما حرف های جدیدی به خبرورزشی زد که در زیر می خوانید:

شما در جایی گفته اید پرسپولیس شعبه دوم سایپا نیست؟

بله این حرف را زدم و خطاب من هم حمید سجادی وزیرورزش و جوانان بود. حالا به رضا درویش هم می گویم که پرسپولیس با سایپا فرق می کند آقای درویش!

چطور؟

اینجا شما به عنوان مدیرعامل یا عضو هیئت مدیره با ۵۰ میلیون هوادار پرسپولیس طرف هستید و باید بدانید کجا آمده اید؟ بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت من است و احترامش واجب اما دغدغه اش چیست؟

یعنی چی که دغدغه اش چیست؟

طرف عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است اما به جای تماشای بازی پرسپولیس رفته شبکه " شما" و کارشناس دیدار حذفی فولاد خوزستان و مس کرمان شده است. آیا این کار توجیه دارد؟ معلوم است که اصلا دغدغه پرسپولیس را ندارد!

شاید از قبل به این برنامه و شبکه تلویزیونی دعوت شده باشد؟

ما که از سرکوچه نیامدیم و همه چیز را می دانیم. ما هم به تلویزیون رفته ایم و می دانیم نهایتا ۲۴ یا ۴۸ ساعت قبل از شما دعوت می کنند. پرسپولیس بازی دارد و رئیس هیئت مدیره آن رفته کارشناس بازی دیگری همزمان با تیمش شده است! حداقل دوستان که علاقه ای به پرسپولیس ندارند اجازه می دادند مجید صدری کارش را انجام دهد.

آقای ذوافقارنسب پروژه ورزشی سنندج را تمام کنید/ عضو مادام العمر هیئت مدیره برای پرسپولیس چه کرده است؟/ پرسپولیس «سایپا» نیست آقای درویش!

مجید صدری که خودش استعفا داد و رفت؟

من خودم تلفنی با مجید صدری حرف زدم و خودش به من گفت استعفا نداده است. همین آقای ذوالفقارنسب بارها مصاحبه کرد و گفت که به زودی جانشین صدری انتخاب می شود و ... من از او که مشاور وزیر ورزش هم به شمار می رود می خواهم به فکر پروژه ورزشی شهرش سنندج باشد. ذوالفقارنسب که مشاور وزیر است نمی تواند از سجادی برای مجموعه ورزشی شهرش بودجه بگیرد و آن را تکمیل کند؟ اگر این کار را نمی تواند انجام دهد چه کاری برای پرسپولیس می تواند انجام دهد.

ذوالفقارنسب به هرحال یک عضو ورزشی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است و دیگر اعضا باید پول و منابع پایدار مالی بیاورند؟

کدامیک؟ غلام محمد علیپور عضو مادام العمر هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در این چند سال چه کمکی به این تیم کرده است؟ آورده اش چه بوده است؟ لطفا خودش بگوید؟ یا اینکه مسجدی کیست و به چه منظور عضو هیئت مدیره شده است؟ این افراد یک خدمت خود فقط یک خدمت خود به پرسپولیس را بگویند یا بشمارند تا دستش را ببوسیم. این آقایان فقط برای شهرت و دیده شدن به پرسپولیس می آیند و هیچ کمکی هم نمی کنند. البته به این سئوالات باید وزیر ورزش جواب بدهد. اینها که دوست دارند بیایند ولی این حمید سجادی است که باید دلیل انتخاب این هیئت مدیره و مدیرعامل را بگوید؟

ولی رضا درویش را شما و همبازیان شما در دهه ۶۰ می شناسند؟

بله، رضا درویش هوادار پرسپولیس بوده است مثل ۵۰ میلیون هوادار دیگر پرسپولیس! من اتفاقا او را دوست دارم و نمی خواهم خراب شود که این حرف را می زنم. دوستان آمده اند و حالا که انتخاب شده اند می گویند در جریان طلب باشگاه پدیده یا یکسری بدهی های پرسپولیس نیستند. پس چرا آمده اید؟ اگر حالا که شرایط را دیده اید و فکر می کنید نمی توانید کار کنید مرد باشید و استعفا بدهید! محمد خاکپور مرد و مردانه وقتی دید نمی تواند کمکی کند ترجیح داد از حضور در باشگاه پرسپولیس استعفا بدهد.

آقای عربشاهی! درباشگاه هایی مثل پرسپولیس هیچ مدیری به راحتی استعفا نمی دهد مگر آن که بخواهند اخراجش کنند و محترمانه به او بگویند استعفا دهد. وگرنه کجا بروند بهتر از پرسپولیس؟

مشکل همین جاست. آقایان فقط دنبال شهرت و مقام هستند و این وسط پرسپولیس است که نابود می شود و این دردناک است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • morteza IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    من امیدوارم که اقای درویش یه فکری به حال پرسپولیس بکنه. واقعا اوضاع خراب است
  • livnhn IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    آقا ضیا حرف دل مارو زدی برادر. دم شما پیشکسوت گرم که از حق پرسپولیس دفاع میکنی و دنبال منافع برای خودت نیستی. چقدر جای خالی مهرداد میناوند عزیز حس میشه بخدا!!! خیلی زیاد.!!!!! راستی آقا کسی از علی آقا پروین خبر نداره؟؟؟؟؟؟ ایشون که موقع انتخابات واسه آقای رییسی سینه چاک بودن حالا که فرد مورد نظرش رییس دولت شده نباید بیاد یه حرفی بزنه یا درخواستی کنه از دولت که پدر تیمو در نیارن؟؟؟؟ ببخشید حواسم نبود ممکنه به منافعشون خدشه وارد شه!!!!!! حالا کجا باشه کی بشه که یه سهم تپل تقدیم ایشون بشه!!!!! مهرداد میناوند کجایی که داشمونو کشتن؟!/!
  • ابرام US ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    آنچه عربشاهی گفت بی کم و کا ست درست بود اما هر گز نگفت آقا ام الفساد این بلبشو جناب سجادی است . این آقا که ورزشی بودن را الکی یدک می کشد چه گلی بسر ورزش فوتبال در اینجا منظور پرسپولیس است می خواهد بزند .؟ یعنی آنقدر معطل کرد و این دست و آندست کرد و هزار پیغام و پسغام به صدری فرستاد تا صدری بظاهر استعفا دهد و یار و غار صومعه اش « درویش» بیاید و دل ما را ریش ریش کند . خب اینهمه ایراد از کفاشیان می گرفتند که «فوتبالی » نیست و این بابا هم فوتبالی نیست و در مورد فوتبال به حرف استخوان خرد کرده های فوتبال مثل کلانی گوش با ید گوش بدهد. جساب این درویش ما هم با حا فظ است که فرمود : ..... نه هر که سر نتراشد قلندری داند *** هزار نکته باریک تر زمو اینجا ست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی