نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
تجمع بزرگان فوتبال ایران برای کمک به اسکوچیچ/ ۳ پیشکسوت نامدار سرخابی در کمیته فنی فدراسیون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته فنی فدراسیون فوتبال به زودی تشکیل می‌شود که در این کمیته 3 پیشکسوت سرخابی هم حضور دارند.

مدیران ارشد فدراسیون قصد دارند برای استفاده از نظرات فنی و دقیق‌تر شدن روند انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی و همچنین کمک به دراگان اسکوچیچ، کمیته فنی تشکیل بدهند.

البته این کمیته در کارهای مربوط به آماده سازی تیم‌ها و حیطه اختیارات مربیان دخالت نمی‌کند بلکه وظیفه اصلی‌اش نظارت بر انتخاب سرمربیان رده‌های مختلف تیم ملی است و به نظر می‌رسد برآیند مشاوره‌ها و جلسات خود را در اختیار کمیته تیم‌های ملی و شخص رئیس فدراسیون قرار خواهد داد.

اخبار رسیده حکایت از آن دارد که بیژن ذوالفقارنسب، حسین کلانی و حسن روشن از جمله چهره‌های قدیمی فوتبال ایران هستند که با آنها برای حضور در کمیته فنی فدراسیون مذاکراتی صورت گرفته است. البته اگر قضیه جدی‌تر شود، به احتمال فراوان از نسل جوان‌تر (مانند نسل جام جهانی ۹۸ فرانسه) هم در این کمیته استفاده خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    اینااگه چاره ای داشتن به تیم های خودشون میکردن فقط دخالت نکنن گمونم بهتره
  • حسین IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    این دوستمون امیر خان عالی گفت اگر این آقایان کاری میتوانستند بکنند برای خودشان می‌کردند این آقای ذوالفقار نسب که که قربونش برم حال حرف زدن نداره چه برسه بخواد برای من وتیم ملی تصمیم بگیره این دو تا هم که معلومه چرا دراین کمیته از کسانی که فوتبال را خوب می شناسند و ودر مدیریت کمک های شایانی را در زمان خودشان انجام داده‌اند استفاده نمیشه آقایان دادکان ...آقای صفایی فراهانی چرا ؟؟؟؟؟؟ ممکنه که بگویند این کار برایشان کوچکه خوب چرا رییس فدراسیون نشوند چرا؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی