نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری فراخوانده شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب رییس فدراسیون وزنه برداری و مسوول اجرایی این فدراسیون برای ادای توضیحاتی به وزارت ورزش و جوانان فراخوانده شد.

داود باقری که چندی پیش طبق ماده ۲۴ اساسنامه فدراسیون های ورزشی از سوی وزارت به عنوان مسئول اجرایی فدراسیون پس از کنار گذاشتن علی مرادی رییس سابق این فدراسیون منصوب شد برای ادای توضیحاتی در باره تخلف اداری مرادی به این وزارتخانه فراخوانده شد.

علی مرادی رییس بازنشسته فدراسیون به تازگی در اقدامی برخلاف قانون در حالی که اکنون هیچ سمتی در این فدراسیون ندارد، در درخواستی مکتوب از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و هیات وزنه برداری استان گیلان خواستار مساعدت در برگزاری اردوی تیم ملی جوانان ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی یونان در این استان شده بود.

با وجودی که حق امضا از رییس سابق سلب شده چرایی مکاتبات رسمی مرادی با مسئولان ورزش استان گیلان و هیات وزنه برداری این استان با وجود انتصاب مدیر اجرایی برای انجام فعالیت های این فدراسیون سوالی است که هنوز پاسخی به آن داده نشده است.

با انتخاب علیرضا نعمتی به عنوان رییس جدید هیات وزنه برداری استان آذربایجان شرقی هنوز مرادی در اقدامی غیر قانونی دیگر نسبت به صدور حکم او اقدام نکرده است. مسئولان وزارت ورزش در پی این موضوع ، از داود باقری برای ادای توضیحات دعوت کردند تا با آگاهی از این امر تصمیاتی اتخاذ کنند.

شنیده ها حاکی از آن است که نایب رییس فدراسیون در دیدار با مقامات دستگاه ورزش کشور از مخالفت خود با تصمیم مرادی در مکاتبات رسمی با مسئولان ورزش استان گیلان خبر داد: «او تذکرات لازم را در این خصوص به مرادی داده بود.»

گفته می شود وزارت ورزش در این دیدار با ابراز نارضایتی از تصمیم غیر قانونی رییس سابق در مکاتبات رسمی با دست اندرکاران اداره کل ورزش و هیات وزنه برداری استان گیلان از تصمیم خود برای رهایی این فدراسیون از بلاتکلیفی در هفته جاری خبر دادند. به نظر می رسد مسئولان دستگاه ورزش از میان برخی از مدیران و یا فردی از خانواده وزنه برداری نسبت به انتخاب سرپرست جدید فدراسیون وزنه برداری اقدام خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی