عکس| ناراحتی عجیب داور چهارم از گل خوردن صدرنشین سوژه شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گلی که هری کین در وقت‌های تلف شده بازی با منچسترسیتی به ثمر رساند واکنش عجیب داور چهارم بازی را در پی داشت.

خبرورزشی - هواداران فوتبال در انگلیس تصویری از واکنش غیر طبیعی داور چهارم بازی منچسترسیتی و تاتنهام را در شبکه‌های مجازی سوژه کرده و در مورد آن بحث می‌کنند.

کرگ پاوسون بعد از گل سوم تاتنهام که در وقت‌های تلف شده بازی به ثمر رسید و سبب برد ۳-۲ شاگردان آنتونیو کونته شد واکنشی نشان داد که به نظر می‌رسید از این موضوع ناراحت شده است.

دوربین‌های تلویزیونی بعد از گل هری کین که در دقیقه ۵+۹۰ زده شد به سمت کنار زمین رفت تا واکنش‌های متفاوت نیمکتهای دو تیم و به ویژه پپ گواردیولا و آنتونیو کونته سرمربیان دو تیم را به تصویر بکشد.

اما در این بین واکشن پاوسون، داور چهارم بازی، که بین دو مربی در کنار زمین ایستاده بود توجه شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد. او به شکلی عجیب صورت خود را بعد از گل برگرداند و همین موضوع باعث شده بسیاری اینطور برداشت کنند که او از گل تاتنهام ناراحت شده است.

یکی از هواداران در توئیتر نوشته پاوسون قرار است بازی هفته بعد لیورپول، رقیب سیتی در راه قهرمانی لیگ، مقابل چلسی در فینال جام اتحادیه را نیز قضاوت کند و شاید آنجا به لیورپول ضربه بزند!

دیگری نوشته: «کسی می توند دلیل منطقی به من بگوید که چرا پاوسون چنین واکنشی داشت. او واقعاً ناراحت شد؟ من از تئوری توطئه بدم می‌آید اما او داور فینال جام اتحادیه است.»

یکی از هواداران تاتنهام نوشته: «پاوسون از خود پپ گواردیولا ناراحت‌تر بود. قضیه چیه؟» و دیگری اینطور نوشته: «به واکنش دستیار پپ توجه کنید، اوه، صبر کنید، او داورچهارم بازی است!»

عکس| ناراحتی عجیب داور چهارم از گل خوردن صدرنشین سوژه شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کجا از اینجا بهتر IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    یاد کمک داور فالور صفحات هواداری لنگ حقیر افتادم
  • Sina IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    نگاه پپ کرد دلش براش سوخت
  • + IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    اینکه چیزی نیس توایران90درصد داورا طرفدارتیم سوگلیند دیگه خودتون متوجه اید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی