نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
۱ |
۵
نواک جوکوویچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا هم اعلام کرد به دلیل عدم تزریق واکسن نواک جوکوویچ نمی‌تواند برای مسترز رم به ایتالیا بیاید.

نواک جوکوویچ پس از حواشی پیش آمده در استرالیا و اخراج از خاک این کشور که پیامد واکسن نزدنش بود، در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفت مشکلی با عدم حضور در گرنداسلم‌ها ندارد و سر حرفش برای واکسن نزدن هم می‌ماند.

حالا ایتالیایی‌ها هم اعلام کرده‌اند به دلیل عدم تزریق واکسن، جوکوویچ اجازه حضور در این کشور را برای مسترز رم نخواهد داشت.

جووانی مالاگو رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا در این باره گفت: «خالف حضور جوکوویچ در این رویداد هستیم،‌ بسیاری خانواده‌ها از ما می‌پرسند چرا او که واکسن نزده حق ورزش دارد اما بسیاری از ورزشکاران و فرزندان آن‌ها در شرایط مشابه از حضور در فعالیت‌های ورزشی گروهی منع می‌شوند. او یک ورزشکار حرفه‌ای است و هواداران بیشماری دارد و اگر به او اجازه بدهیم همین روند را ادامه دهد به نوعی به جوانان پیام اشتباه ارسال کرده‌ایم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • mohammad IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    به راستی که حماقت حد و مرز ندارد..حماقت هم ربطی به قهرمان جهان بودن و شهرت با افراد عادی جامعه ندارد،درسته است افراد حق انتخاب دارن ولی واکسن نزدن حق انتخاب نیست بلکه تجاوز به حقوق دیگران است..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی