نه حقیقی؛ نه نیازمند و اخباری/ یحیی فقط این دروازه‌بان را می‌خواهد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

گزینه اصلی یحیی گل محمدی برای چارچوب دروازه پرسپولیس در فصل آینده علیرضا بیرانوند است

بعد از جدایی علیرضا بیرانوند، پرسپولیسی‌ها نگران چارچوب دروازه تیمشان بودند. با انتخاب یحیی گل محمدی و داود فنایی، در نهایت حامد لک به پرسپولیس آمد تا به رویای بچگی خود رنگ واقعیت ببخشد.

حامد لک در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا درخشید و نقش مهمی در صعود پرسپولیس به فینال بازی‌ها داشت. در فصل قبل هم حامد خوب  کار کرد و عنوان بهترین گلر لیگ را بدست آورد. با این حال لیگ بیست و یکم برای لک به بدترین شکل ممکن در حال سپری شدن است و این گلر روزهای کابوس واری را پشت سر می‌گذارد.

 بعد از اشتباه وحشتناک لک مقابل صنعت نفت، یحیی گل محمدی تصمیم گرفت در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان و البته دربی بزرگ پایتخت را نیمکت نشین کند و به احمد گوهری که در نیم فصل به پرسپولیس آمد، میدان دهد. لک که چندی قبل قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده بود، در بازی دوستانه پرسپولیس با تیم ملی امید باز هم اشتباه کرد و یک گل بد دریافت کرد. بعد از آن هم یحیی تصمیم گرفت این بازیکن را تعویض کند و حامد هم نسبت به این موضوع معترض شد.

بعد از این اتفاقات یحیی تصمیم به کنار گذاشتن لک گرفت و به این گلر اعلام کرد فعلا در تمرینات حاضر نشود. چیزی که مشخص است، لک به پایان کار خود در پرسپولیس رسیده و حتی اگر با عذرخواهی بتواند مجوز بازگشت به تمرینات را برای ادامه بازی‌های لیگ برتر بگیرد، یکی از خروجی‌های پرسپولیس در تابستان خواهد بود.

نه حقیقی؛ نه نیازمند و اخباری/ یحیی فقط این دروازه بان را می خواهد!

 یحیی که به خوبی از ضعف شدید تیمش در درون دروازه با خبر بود، در نیم فصل قصد داشت یک گلر ششدانگ مثل بیرانوند را به ترکیب تیمش اضافه کند و حتی باشگاه پرسپولیس برای جذب علیرضا نامه رسمی هم فرستاد ولی باشگاه بواویستا با جدایی بیرانوند مخالفت کرد. حالا که به فصل نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم، بار دیگر گل محمدی از مدیران باشگاه پرسپولیس درخواست کرد که برای سال بعد، یک دروازه بان مطمئن جذب کنند و انتخاب اول یحیی هم بیرانوند است.

 طی روزهای اخیر و به خصوص بعد از نمایش خوب علیرضا حقیقی مقابل استقلال، شایعاتی مبنی بر بازگشت این گلر به پرسپولیس مطرح شد. همچنین عده ای از پیوستن نفراتی مثل پیام نیازمند و محمدرضا اخباری به پرسپولیس صحبت کردند، که هیچکدام صحت ندارد. گزینه اول گل محمدی برای فصل آینده فقط علیرضا بیرانوند است و خود علیرضا هم برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده است.

 با وجود اینکه بیرانوند از یک تیم پرتغالی پیشنهاد دارد، ولی علیرضا دوست دارد به پرسپولیس برگردد و این موضوع را حتی به نزدیکانش هم اعلام کرده است. با جذب بیرانوند، خیال یحیی و هواداران پرسپولیس برای پست دروازه بانی راحت خواهد شد و علیرضا هم می‌تواند با انجام بازی‌های خوب در ترکیب پرسپولیس، فیکس بازی کردن در جام جهانی را برای خودش تضمین کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    درواربان خوی یک نعمته...اما بستگی دارد دفاع تیم در چه سایزی باشد.. الان نیازمند بهتر از بیرانود هست . به چند دلیل!!!!!! یک ..جوان هست جویای نام و چند سال می تواند بیمه بکند. دوم... نرمال هست. بالا پایین ندارد.. بیرانوند خوبه ولی یک ایرا دارد . اگه روز اش نباشد به هیچ توپی نه نمی گوید . توپ هوایی را خوب می گیرد . ولی شوت پیر نیست.. نیازمکند هم شت گیر هست و و هم هوایی خوب هست و حاشیه هم ندارد. بیرو حاشیه دار هست!!!!!!!!!! بهترین شاخه یک دروازبان این هست که مثل دفاع اخر بازی کند. و کی بیرون بیاد و کی داخل چهارچوب باشد و از پشت سر تیم را با زبانی رهبری کند.
    • . IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
      داداش بیرانوند امتحاناشو تو پرسپولیس پاس کرده خوده نیازمند علاقه ای به برگشت به ایران نداره
    • ابرام سیبیل IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      بابامسعودو بیارن بزارن تو دروازه خیلی بهتر از بیرانونده کاری میکنه که هر توپیم بره تو گل داور یا آفساید میگیره یا خطا آخر فصلم صد درصد پرپولیس جام میگیره
  • یه پرسپولیسیه منطقی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    بیرانوند سوتی زیاد میده حقیقی بهتره
  • فرهاد پودری IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    عالی ببینیم با اومدن علی بیرو دیگه بابل حمید چیکار میتونه واستون بکنه¿
  • رضا سپاهانی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    اگه به ایران بود نیازمند اصلا از سپاهان نمی‌رفت که هم حرفه ای تر بود و هم با شخصیت تر
  • امید IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    ببین خودت هستی بعد دروازبان مشخص کن
  • امید IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    بدبخت نیازمند بهت پول دلالی نمیده مگه ن نیازمند همه جوره سر تره از بیرو
  • مرتضی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    این تیم لنگ بازیکن گلزن نداره و دفاع خوب دراوزبان بیچاره ک پنالتی گرفت بازی قبل دربی هم ۴۵دقیقع توپ جم کرد ک سوراخ شد دیقه ۸۶
  • عشقپولیس IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    بیرانوند لیاقت خودت را ثابت کن
  • Fashu Poshteh IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    فکر نمیکنم بیرانوند بیایید مشکل دروازه پرسپولیس حل شود ، همه بازیکنان روزی در اوج هستند بیرو هم اوجش را در پرسپولیس گذراند و الان بهتر هست دروازه خوب و آینده داری بگیریم بنظر بیرانوند بیا پرسپولیس جواب ندهد هم پرسپولیس ضرر میکند حتی اگر شده از لیگ یک و دو بگیریم و آینده دار باشه خیلی بهتره
  • بهروز سرور لنگیا IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    این بابا که قانونا نمیتونه برگرده پیروزی. این سربازه... سرررررباز. مگه این که بخوان مثل همیشه که یه تیم دولتی بودن و قانون و داوری رو دور بزنند، اون یه بحث جداست.
  • یاسین IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    👻👻👻👻👻👻
  • محمد IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    بابا مسعود رو بیارن بذارن داخل دروازه... از وقتی دولت عوض شده مسعود هم بیکاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی