تصمیم قطعی یحیی در خصوص یک سرخپوش برای فصل آینده/ بازیکن پرسپولیس دیگر حق شرکت در تمرینات این تیم را ندارد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عیسی آل‌کثیر مهاجم سرخ‌ها چند روزی می‌شود که در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند.

یحیی گل محمدی پس از کش و قوس‌های فراوان تصمیم قطعی خود درباره عیسی آل کثیر را گرفت تا به او مجوز حضور در بازی‌های نیم فصل دوم پرسپولیس را ندهد.

مهاجم سرخپوشان پایتخت که در دیدار رفت مقابل شهر خودرو در هفته چهاردهم لیگ برتر دچار پارگی رباط صلیبی شد از عمل جراحی سر باز زد تا تمرینات خود را در ماه‌های اولیه به صورت انفرادی و سپس همراه با تیم پیگیری کند.

آل کثیر با وجود نامه کتبی مبنی بر اینکه در صورت بروز هرگونه مشکل مسئولیت آن را خودش خواهد پذیرفت با گوشزد یحیی گل محمدی برای انجام عمل جراحی روبرو شد. اصرارهای آل کثیر برای بازی کردن با تیم باعث شد تا گل محمدی در اقدامی عجیب اسم او را از لیست بازیکنان تیم خط نزند و از جراحان متخصص بخواهد تا بار دیگر وضعیت آل کثیر را بررسی کنند.

آنها نیز گزارش پزشکی خود را به گل محمدی اعلام کردند تا مشخص شود آل کثیر هیچ راهی جز انجام عمل جراحی ندارد. همین امر تصمیم نهایی گل محمدی را به همراه داشت تا او نه تنها آل کثیر را به انجام عمل جراحی مجبور کند بلکه دیگر اجازه حضور در تمرینات تیم را ندهد.  او به مهاجم پرسپولیس اعلام کرد تنها در صورتی می‌تواند پیراهن این تیم را برای فصل آینده بر تن کند که پای خود را به تیغ جراحان بسپارد.

آل کثیر نیز از هفته گذشته نیز دیگر اجازه تمرین با تیم را ندارد تا کادر فنی پرسپولیس منتظر عمل جراحی او در داخل یا خارج از کشور باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنالیزور DE ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    بازیکن حرفه ایی هر دقیقه یه رفتار حرفه ایی ازش سرمیزنه ! شکلک آسیایی و محرومیت که باعث ضرر لنگ تو اون برهه شد و تقدیم شادی گلش تو دربی به خانواده ش که دوباره حاشیه ساز شد و حالا هم با مشورت با بچه محل فوق تخصصش بدای جراحی نکردن ، این رسما" یه طوریش میشه
  • علی IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    گل محمدی ناراحتی خودش از آل کثیر به علت اینست که کالدرون گفته بهترین فوروارد داخلی است.
  • ت US ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    متاسفانه آقای درویش کاری میکندکه قبل از گل ممد کینه توز وکادرفنیش که بسیاری ضعیفند بیرونش کنن.. بابا اینوبیرون بنداز حتی پرسپولیسوبه چنان روزی انداخته که از لیگ دسته سه هم گل میخوره ومیبازه... لعنت به این خائن گل ممد وکادرفنیش
  • عجیب IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    از یحیی متنفرم اما خدایی تصمیمش درسته آل کثیر میخواد به پرسپولیس کمک کنه در حالی که با لجبازی خودش و بدتر پرسپولیس را نابود میکنه
  • سلام IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    آقایی که می گی از یحیی متنفرم ۳بار پرسپولیس رو قهرمان کرده بهترین مربی هستش تو لیگ برتر و خوش اخلاق ترین مربی هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی