لوئیس همیلتون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عصبانیت شدید لوئیس همیلتون مرد شماره یک فرمول‌یک در مونت‌کارلو مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

لوئیس همیلتون در تمرین روز جمعه پیش از گرندپری موناکو، از تیم مرسدس عصبانی شد و گفت: «دارم عقلم را از دست می‌دهم!»

همیلتون ۳۷ ساله که تا به حال ۷ مرتبه قهرمان جهان شده، در فصل ۲۰۲۲ با مرسدس بنز شروع سختی داشت و تلاش می‌کرد تا از تیم‌های ردبول و فراری عقب نماند.

تیم در تمام مدت سال با مشکل «پرپویزینگ» دست و پنجه نرم می‌کرد و همیلتون در نهایت در گاراژ مرسدس خشم خود را ابراز کرد، زیرا او و هم‌تیمی‌اش جورج راسل با سیستم تعلیق خود در اطراف پیست مونت‌کارلو مشکل داشتند. و به طعنه گفت که به محافظ آرنج نیاز دارد. همیلتون خشمگین فریاد زد: «ماشین خیلی تکان می‌خورد رفیق. دارم عقلم را از دست می‌دهم. من به محافظ آرنج نیاز دارم چون خیلی تکان می‌خورد.»

مرسدس در تمام فصل با این موضوع مشکل داشت و رئیس تیم «توتو وولف» حتی این خودرو را غیر قابل رانندگی خطاب کرد. این تیم در آخر هفته گذشته برای مدت کوتاهی در گرندپری اسپانیا نشانه‌هایی از حیات از خود نشان داد و راسل سوم شد و همیلتون از رده نوزدهم پس از پنچری در دور اول به مقام پنجم رسید. اما در موناکو دوباره به روزهای سخت خود بازگشتند.

مکس فرستاپن قهرمان، چهارم شد، در حالی که همیلتون رتبه دهم را از آن خود کرد. وولف به سرعت از همیلتون دفاع کرد و مرسدس بنز را نشانه گرفت و باز هم ماشین را غیرقابل رانندگی نامید. او به اسکای‌اسپرت گفت: «من فکر می‌کنم ما مشکل سواری داریم، در کل فصل این مشکل را داشتیم و ماشین دائما تکان می‌خورد. ماشین غیرقابل رانندگی است. فکر می‌کنم باید روی تنظیمات کار کنیم. سعی کنیم که آن را کمی برای آن‌ها لذت‌بخش کنیم. ما می‌خواهیم ماشین سریعی داشته باشیم. در هر صورت داریم بیشتر و بیشتر یاد می‌گیریم و این نکته مثبتی است.»

لوئیس همیلتون

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی