نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
کانادا چه دارد که مسولان فدراسیون برای ویزای این کشور اقدام کنند؟/ این بازی با نظر سرمربی تیم ملی بود؛ اسکوچیچ باید پاسخگو باشد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید دیدار دوستانه ایران و کانادا به علت فشارها و لابی‌های سیاسی به فدراسیون فوتبال کانادا، لغو شد.

بهرام رضاییان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره لغو دیدار دوستانه ایران و کانادا، مصاحبه ای انجام داد که خلاصه ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*یک موضوعی خارج از جریان ورزش پیش آمد. فشارها و لابی‌هایی به فدراسیون فوتبال کانادا وارد شد و این تصمیم را گرفت و کاری هم نمی‌توان کرد.

*این بازی با تایید و نظر سرمربی تیم ملی بود. ما برای تک بازی نمی‌رفتیم. قرار بود سه بازی انجام دهیم. در نهایت با فشارهایی که آمد به این تک بازی رسید.

*هر چه بیشتر تلاش کنیم و بازی دوستانه داشته باشیم سطح آمادگی ما هم بالاتر می‌رود. در گذشته شرایط جام جهانی به شکلی بود که سرمربی تیم ملی می‌توانست اردوی چهل روزه بگذارد. الان سرمربی ما فقط دو پنجره فیفا دی را در اختیار دارد. فدراسیون فوتبال هم درباره آینده این تیم دغدغه دارد. یکسری محدودیت داریم که باید واقع بین باشیم. ما بهترین بازیکنان را در این چند سال داریم. اینطور نیست که بگوییم فلان تیم قوی‌تر از ماست و ما ضعیف هستیم. باید بهترین‌ها را برای تیم ملی فراهم کنیم.

کانادا چه دارد که مسولان فدراسیون برای ویزای این کشور اقدام کنند؟/ این بازی با نظر سرمربی تیم ملی بود؛ اسکوچیچ باید پاسخگو باشد

*این کاری که کانادا کرد، ورزشی نبود. خود من و تعدادی از اعضا، طبق برنامه ریزی کانادا برای دریافت ویزا به ترکیه رفتیم. ما در ترکیه بودیم که گفتند بازی لغو شده است.

*اسکوچیچ نفر اول تیم است و باید پاسخگو باشد. لغو شدن بازی با کانادا روی روحیه اسکوچیچ تاثیر گذاشته است. فدراسیون فوتبال بازی‌های تیم ملی را به مجمع بند نکرده است. کما اینکه تمام کارها انجام شد و این اتفاق هم رخ داد.

*درباره علت حضور ۱۳ تن از مدیران این فدراسیون برای دریافت ویزای کانادا باید بگویم تعدادی که گفته می‌شود کمتر بود. یک خواهش دارم. در شأن مسئولان فدراسیون فوتبال نیست که برای ویزا به کانادا بروند. کانادا چه دارد؟ آیا کسانی که در لیست سفر به کانادا بودند، شخصیتشان همین بود که فقط کانادا بروند؟ شأن مسئولان ما هم خیلی بالاتر است. کانادا چه دارد که برای ویزای آن اقدام کنند؟ به شما قول می‌دهم که کسی دنبال ویزای کانادا نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • hhh DE ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    بی عرضگی خودتون رو گردن اسکوچیچ نگذارید
  • سه پیچ IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    یا رب روا مدار که گدا معتبر شود،چون معتبر شود ز خدا بی خبر شود.کانادا چی داره؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی