نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
درخواست عجیب در نقل و انتقالات؛ به اندازه بیرانوند و پورعلی‌گنجی پول می‌خواهم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور میلاد زکی‌پور بازیکن پیشین استقلال و فعلی گل‌گهر در پرسپولیس فعلا منتفی شده است.

پرسپولیس شروع طوفانی در نقل و انتقالات داشت و به غیر از تمدید قرارداد با مهدی ترابی، موفق شد علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی را با قراردادی ٣ ساله و مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی و دانیال اسماعیلی فر را با قراردادی ٢ ساله به خدمت بگیرد.

پرسپولیس در این فصل دستش از هر ٢ جام کوتاه ماند و نتایج خوبی نگرفت. همین موضوع باعث شده تا مدیران و کادرفنی این تیم به فکر بستن تیمی قوی بیفتند و مذاکرات خوبی هم با ستاره‌های لیگ برتر و حتی لژیونرهای ایرانی انجام دادند.

با این حال یکی از بازیکنانی که شایعه توافقش با پرسپولیس به گوش می‌رسد، میلاد زکی‌پور مدافع چپ فعلی گل گهر است. زکی‌پور که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه دارد، در مدت زمان حضورش در جمع آبی‌ها، بارها برای پرسپولیس و هوادارانش کری خواند و حتی یک بار هم با برانکو درگیر شد. به غیر از این مسائل زکی‌پور وقتی در استقلال حضور داشت، با گذاشتن استوری کنایه سنگینی به افشین پیروانی زد تا هواداران پرسپولیس از دست این بازیکن به شدت عصبانی شوند.

ماجرا از این قرار است که خود یحیی گل محمدی شخصا با این بازیکن تماس گرفته و به او پیشنهاد حضور در پرسپولیس را داده است. در واقع گل محمدی خودش زکی‌پور را انتخاب کرده و می‌خواهد مدافع سابق استقلال را جانشین سعید آقایی یا علی شجاعی کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که گل محمدی به سبک بازی زکی‌پور علاقه زیادی دارد و هرطور شده این بازیکن را برای فصل آینده میخواهد ولی طبق آخرین اخبار این انتقال فعلا منتفی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه ایرانی IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    مصداق کامل اینکه میگن طرف تو ده راه نمیدادن ...
  • سلام IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    بیاد پرسپولیس بعدشم علی شجاعی بازیکن خوبیه تازه جا افتاده انصافا هروقت آمد تو زمین خوب کار کرد فقط مشکل اینجاست که یحیی میترسه به بازیکنای کم نام اعتماد کنه و بهشان زیاد بازی بده و همین کار باعث افت این جور بازیکنا میشه یحیی بیشتر دنبال بازیکنای معروف میره که خیلی اشتباه بزرگیه چون این جور بازیکنا انگیزه لازمشان فرو کش کرده به ندرت داخلشان بازیکن با انگیزه پیدا میشه مثل رامین با تعصب یحیی باید بجای امثال زکی پور و شهباز زاده چند تا جوان گمنام پر انگیزه به تیم اضافه کنه اینحوری پرسپولیس تا چندین سال یهو تیم یکدست میشه و هرچیزی بگزره بازیکنای جوان بهتر میشن و کنار تیم هم بهتر میشه و تا چندین سال تیم یکدست میشه و مدعی اصلی قهرمانی میشه حتی تو آسیا وای با بازیکنای اسم دار تیمهای دیگه آبی گرم نمیشه قطعا 2 سال دیگه تیماز نداشتن بازیکن با نشاط به مشکل میخوره تازه همین 2 سال اول هم با این بازیکنا تهش یه قهرمانی میشه تیم باید جوریم بسته بشه که تا 5 سال کمبود بازیکن احساس نشه یعنی 5 سال تیم قوی و یکدست که این امر قطعا با داشتن چندین بازیکن جوان گمنام میسر میشه برنامه بلند مدت
  • امیر IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    بخوایم تورو با اون پول بایریم اقایی رو میدیدم سپاهان با پولش نورافکن رو میاریم
    • امید IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      اونوقت سپاهانم براتون گذاشته که نورافکن روبدندبه شما
  • شایان IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    به نظرم رو میلاد محمدی کار کنید اشتباه فصل قبل نکنید این بازیکن نیست که آخه نه شخصیت داره نه تکنیک نه چیزی
  • محسن شاطر IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    در حد پرسپولیس نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی