شفاف‌سازی درباره انتقال رونالدو به بارسلونا/ قرار ملاقات خبرساز برای چه بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی به بارسلونا تکذیب شد.

شایعه جدایی‌ رونالدو از منچستریونایتد بر سر زبان‌ها افتاده و گفته می‌شود او قصد دارد فصل بعد با تیمی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

پیش از این اعلام شد که این فوق ستاره به دلیل مسائل خانوادگی تاکنون در تمرینات پیش‌فصل منچستریونایتد حاضر نشده است، این در حالی است که فیلمی از او منتشر شده که حضور او را در کمپ تمرینی تیم ملی فوتبال پرتغال در این کشور نشان می‌دهد.

پس از نشر خبرهای در خصوص احتمال انتقال او به دیگر تیم‌ها، نشریه اسپانیایی «آ اس» چاپ مادرید اما با انتشار گزارشی مدعی شد که ژرژ مندس مدیر برنامه‌های رونالدو با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا دیداری داشته و درباره احتمال انتقال فوق‌ستاره پیشین رئال مادرید به جمع آبی‌واناری‌ها بحث و گفت‌وگو کرده‌اند. جرارد رومرو خبرنگار سرشناس اسپانیایی اما مدعی شد که ملاقات مندز و لاپورتا بر سر انتقال احتمالی روبن نوس (هافبک ولورهمپتون) و ژوله کنده (مدافع سویا) به جمع کاتالان‌ها بوده، نه انتقال رونالدو به نوکمپ.

چند خبرنگار معتبر و نزدیک به باشگاه بارسلونا نیز گفته اند تمام شایعات پیوستن این ستاره ۳۷ به بارسلونا از ابتدا کذب بوده و هیچ وقت چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    یک لحظه فکرش رو بکنین ؟؟؟ جالیه 😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی