نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
همان رفتاری که با من کردند با وریا تکرار شد/ ساپینتو بدون بدنسازی استقلال را به لیگ می‌آورد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کاپیتان اسبق استقلال گفت: این که استقلال بیشتر نفراتش را در فاز هجومی و خط حمله جذب کرده ممکن است در خلال برگزاری مسابقات لیگ تیم را دچار دردسر کند.

وحید اخباری-خبر ورزشی: صادق ورمزیار، کاپیتان اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شروع تمرینات استقلال، خداحافظی وریا غفوری و اظهارات جنجالی حسن عباسی درباره شیوه زندگی فوتبالیست ها اظهاراتی را مطرح کرد.

تمرینات استقلال شروع شد. در این باره صحبتی دارید؟

همین که استقلال استارت تمریناتش را زد باید خدا را شکر کرد. البته فرصت ۳۰ روزه زمان کمی برای تمرینات پیش فصل است، چون مربیان حداقل باید سه هفته به بازیکنان فشار بیاورند و بعد دو هفته زمان بدهند تا بدنها رها شود. ولی همین که تمرینات بالاخره شروع شد باید خدا را شکر کرد. گرچه یک مقدار دیر است.

همان رفتاری که با من کردند با وریا تکرار شد/ ساپینتو بدون بدنسازی استقلال را به لیگ می‌آورد

نظر شما در رابطه با یارگیری استقلال چیست؟

شنیدم که استقلال یک دفاع وسط از تیم هوادار گرفته ولی فکر می کنم بهتر باشد که کادر فنی و مدیریتی کمی هم به عقب تیم توجه کند. ما الان حدود ۷ تا ۸ بازیکن گرفته ایم که تقریباً همه آنها مهاجم یا جلوزن هستند و این می‌تواند تیم را در درازمدت اذیت کند.

چطور؟

ممکن است در برخی پست ها دچار مشکل شویم. البته نمی خواهیم پیش بینی کنیم تا بعداً متهم شویم که روزهای بد برای استقلال پیش بینی کرده ایم اما واقعیت این است که دل بستن به یک یا دو نفر ثابت در خط دفاعی کار خطرناکی است. چون با یک محرومیت یا مصدومیت ممکن بازیکنان جایشان را از دست بدهند و استفاده از بازیکن غیر تخصصی در چنین پست‌هایی کار خطرناکی است. اما در مجموع مشخص است که تیم رو به جلو بسته شده است.

از اردوی استقلال خبر می‌رسد قرار است در پایان این هفته بازی تدارکاتی داشته باشند. چطور ممکن است این شرایط در روزهای بدنسازی اتفاق بیفتد؟

این نشان می‌دهد که ساپینتو قصد ندارد بدنسازی داشته باشد. وقتی او آخر این هفته بازی گذاشته یعنی می خواهد بچه های تیم را در شرایط مسابقه به لیگ برساند. چون اگر با فشار بدنسازی تیم را وارد بازی تدارکاتی کنیم ممکن است آسیب دیدگی به وجود بیاید. او قطعاً می خواهد با روش دیگری استقلال را آماده مسابقات پیش رو کند.

همان رفتاری که با من کردند با وریا تکرار شد/ ساپینتو بدون بدنسازی استقلال را به لیگ می‌آورد

جدایی وریا غفوری در روزهای گذشته را چطور ارزیابی می کنید؟

هر کسی برای تیم استقلال زحمت می‌کشد ما سپاسگزارش هستیم. وریا هم در مقطعی برای استقلال بازی کرد و این قطعا در تاریخ این باشگاه ثبت خواهد شد. او با استقلال افتخاراتی را به دست آورده و یادگاری هایی را همراه با خودش بر جای گذاشته است. به همین خاطر باید از زحمات او تشکر کنیم. ولی ای کاش باشگاه هم برای خداحافظی اش یک بازی خداحافظی، هرچند نمادین برگزار می کرد. این را می‌گویم چون خود من بعد از ۱۷ سال بازی برای استقلال بدون حتی یک بازی خداحافظی از این تیم جدا شدم و دوست ندارم چنین رفتارهایی با دیگر بازیکنان استقلال صورت بگیرد.

درباره اظهارات جنجالی حسن عباسی در مورد فوتبالیست ها صحبتی دارید؟

واقعاً متاسفم افرادی که در بحث هایی تخصص ندارند راجع به آنها صحبت میکنند. من نمیدانم این آقا سمتش، کارش، تحصیلاتش یا محل کارش کجاست ولی هرچه هست از او خواهش می کنم در حیطه کاری خودش حرف بزند. همین ورزشکاران همان‌هایی هستند که با قهرمانی شان یک ملت را خوشحال می کنند. دراین چند شب دیدیم که چطور مردم ایران با برد تیم والیبال خوشحال شدند. فوتبالیست ها و دیگر ورزشکاران ما در دنیا پرچم ایران را بالا برده اند و باعث نواخته شدن سرود ایران شدند. آنها توانسته اند کاری کنند که دیگران به احترام سرود ایران از جایشان بلند شوند که این کار کوچکی نیست. آقای عباسی اگر حرف نزند قطعا کسی نمی گوید حرف زدن بلد نیست. اینکه یک دنیا به پای پرچم ایران بلند شوند و سرود ملی ما را گوش کند کار بزرگی است. پس لطفاً حرمت یکدیگر را حفظ کنیم چون این قبیل هتک حرمت ها زیبنده ما ایرانی ها نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    مکتب کیسه کلا اینطوریه.... ☺️
  • Javad IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    صادق با تعصب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی