نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
ماجرای حاشیه‌ساز قلب قرمز/ ستاره پرسپولیسی نیامده سوژه انتقادات شد!
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان در بدو ورودش به سپاهان مورد انتقاد واقع شد.

سپاهان در شروع فصل نقل و انتقالات، مدافع راست ثابتش را از دست داد و دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس پیوست. اما اصفهانی‌ها برای پر کردن جای خالی این بازیکن، به سراغ ستاره‌ای از پرسپولیس رفتند و رامین رضاییان را به خدمت گرفتند تا عملا جای دو مدافع راست در این دو باشگاه عوض شده باشد. 

رامین که علاقه زیادی به پرسپولیس داشت، به تازگی تغییراتی در بخش بیوی صفحه اینستاگرامش ایجاد کرده که مهمترین آن قرار دادن یک قلب قرمز در صفحه‌اش است تا نشان دهد که او علیرغم جدایی اجباری از پرسپولیس و پیوستن به سپاهان، کماکان طرفدار تیم سابقش است.

هر چند رضاییان از قلب زرد هم در صفحه اینستاگرامش استفاده کرده اما برخی هواداران سپاهان نتوانسته‌اند وجود قلب قرمز در صفحه خرید جدیدشان را بپذیرند و به همین دلیل در فضای مجازی ، شاهد انتقاد برخی از طرفداران سپاهان از رضاییان بودیم.

اما تعداد دیگری از هواداران سپاهان نظر متفاوتی نسبت به ماجرای قلب قرمز داشته و می‌گویند اگر رامین برای تیم جدیدش کم کاری نکند، قلب قرمز مشکلی نیست و مهم تعهد این بازیکن به تیم جدیدش است.

رامین رضاییان تا چند روز پیش منتظر پرسپولیس و پیشنهاد تمدید قرارداد از طرف این تیم بود ولی این اتفاق رخ نداد و رامین سپاهانی شد. رضاییان درحالی به سپاهان پیوست که چندی قبل اعلام کرد در ایران فقط برای پرسپولیس بازی خواهد کرد. موضوعی که بعد از پیوستنش به سپاهان سوژه انتقاد تند هواداران پرسپولیس از او شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • شاهین IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    رامین به پرسپولیس تعصب داره شاید خارج از ایران تیم پیدا نکردسوال من از دوستان وجدانا شما بودید بی خیال فوتبال میشدید
    • حسین IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      دردنیای امروز فوتبال همه چیز حرفه ای می باشد و رضاییان هم حرفه ای عمل کرد رامین گفته بود فقط برای پرسپولیس بازی می‌کند ولی حق دارد برای رسیدن به هدفش تلاش کند باهمه این حرفا ثابت کرد که واقعا پرسپولیس را دوست دارد
  • امید IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    یکم صبرکنید پاک میشه رونالدو هم که باشه پاک میشه💛💛💛💛💛
    • علی محمدی نیا۸ IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      تا قیامت هم صب کنی اقا رامین پرسپولیسیه و الان هم از روی اجبار اومده تو شله
  • بهمن حسین پور IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    رامین خان تاریخ مصرفش درفوتبال تمام شده است او فک میکرد پرسپولیس نمیتواند قید اورا بزند اما مدیریت تیم نتوانستند حاشیه سازی هایش را درتیم تحمل کنند و اورا بایکنی فرسوده وخودخواه دیده که هرتیمی را دچار حاشیه و دودستگی خواهدکرد سپاهان هم تاوان این اشتباهش را خواهد داد مبارکش باشه .....
  • محمدحسین IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    حیف که رامین رفت باهاش تمدید نکردن
  • rrr IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    لنگی تا کور شود هر انکه نتواند دید لنگی پا پتی
  • سعید IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    رامین عشقه به سیدعلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی