نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
نگرانی بزرگ هواداران استقلال!/ بازگشت یک ستاره آبی‌ها را نجات می‌دهد؟
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ریکاردو ساپینتو نشان داد برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش اصلا کار راحتی ندارد.

اگرچه نمی‌توان یک بازی را ملاک مناسبی برای قضاوت درباره وضعیت تیم‌ها دانست اما بازی امروز استقلال نشان داد که تیم ریکاردو ساپینتو، در فاز دفاعی، هیچ شباهتی به تیم فرهاد مجیدی ندارد.

استقلال فصل گذشته، فقط ۱۰ گل دریافت کرد و صاحب بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر شد. تنها تیمی که فصل قبل توانست ۲ گل به استقلال بزند مس رفسنجان بود که در بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی، توانست دو بار دروازه سیدحسین حسینی را باز کند اما شاگردان مجیدی، با نتیجه ۲-۳ حریفشان را شکست دادند.

نمایش خط دفاع استقلال در بازی مقابل سپاهان، می‌تواند نگرانی بزرگی برای هواداران این تیم باشد چرا که تیمهای ریکاردو ساپینتو در چند فصل گذشته، آمار خوبی به لحاظ دفاعی نداشتند و به نظر می‌رسد آنقدر که برای او نمایش هجومی تیمش مهم است، عملکرد خط دفاعی تیمش اهمیت ندارد.

حالا باید منتظر ماند و دید که ضعف دفاعی استقلال در بازیهای بعدی برطرف خواهد شد یا نه. البته که مرادمند از هفته‌های آینده می‌تواند برای استقلال بازی کند و شاید با بازگشت او به ترکیب استقلال، وضعیت خط دفاع این تیم بهتر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • mohammad__taji79 IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    ساپینتو تو چیدن ترکیب اشتباهاتی داشت استفاده توأمان روزبه و سیلوا تو قلب خط دفاع اشتباه بود سیلوا وقتی از مرکز خط دفاع به کناره ها میرود قدرت رهبری اش کم میشود و بازدهی ندارد چشمی هم به غیر از کی‌روش زیر نظر هیچ مربی نتونسته در قلب دفاع موثر باشد استفاده ساپینتو از چشمی کند در قلب دفاع اشتباه بود..چون نشان داده کندی خاصی در سبک بازیش هست و هرگز معیارهای لازم برای بازی در پست سوییپر را ندارد سیاوش یزدانی فصل گذشته یکی از بهترینا بود..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی