نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
آمار کابوس‌وار مهاجم مورد علاقه گل‌محمدی/ لمس توپ این بازیکن به تعداد انگشتان یک دست نرسید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شرزود تمیروف به عنوان اولین بازیکن تعویضی پرسپولیس نتوانست عملکرد راضی کننده‌ای داشته باشد.

وقتی کار برای یک تیم گره خورده باشد، سرمربی با آوردن مهره هجومی برای تغییر روند و نتیجه بازی تلاش می‌کند. با این حال شرزود تمیروف تنها مهاجم در دسترس یحیی روی نیمکت بود که حتی نتوانست خودش را در بازی پیدا کند.

تمیروف در دقیقه ۶۹ به بازی رفت و با احتساب وقت‌های تلف شده حدود ۲۵ دقیقه در زمین حضور داشت اما هیچ حرکت قابل توجهی در زمین مسابقه انجام نداد تا به احتمال زیاد با آماده شدن مهاجم هلندی شانسش برای حضور در ترکیب از الان هم پایین‌تر بیاید.

تمیروف دو پاس داشت که یکی از آنها را لو داد، یک قطع توپ انجام داد و تنها شوت او نیز بدون هدف و بیرون از چارچوب زده شد. شرزود همچنین چهار نبرد هوایی ناموفق داشت. مدافعان ذوب آهن علی‌رغم داشتن یک یار کمتر در مهار مهاجم تعویضی یحیی بسیار موفق بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رابین IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    با سلام. وقتی یک عده جا طلب و منفعت طلب بخاطر یک سری سودها و دلالها توی تیم حاضر به پاسکاری با این مهاجم نیستن و پاسی به اونمیدهن و هر توپی که به این بازیکن رسیده خودش گرفته همین میشود من پارسال هم گفتم الانم میگم مشکل تیم اول مربی هست دوم حضور ترابی در ترکیب که دیگر کارایی ندارد ولی با باند بازی همه پاسها به ترابی ختم میشود که بخاهن در ترکیب نگهش دارن پس مهاجمان تیم چکاره هستن که توپها به ترابی ختم میشود
    • کوهمره_جروق IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      حرف حساب👏👏متاسفانه هوادار آگاه نیست و نابینا هست.
  • کوهمره_جروق IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    اولا چه ربطی داره،دوما مشکل تیمروف نیست.بعدش 25 دقیقه بیشتر فرصت نداشت و خیلی هم توپ بهش نرسید فقط دوبار.تیم ناهمانگ هست.یحیی هنوز یاد نگرفته چطوری از بازیکن بازی بگیره.مربی اگه مربی باشه باید از چوب ستاره بسازه ،مهاجم بسازه ، دفاع بسازه ،کاری که برانکو در اون استاد بود و گاهی از یک بازیکن معمولی و آماتور ستاره میساخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی