نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
گزینه دوم خط حمله پرسپولیس مشخص شد؛ یحیی بالاخره رضایت داد/ مهاجم محبوب استقلالی‌ها در راه پرسپولیس
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در شرایطی که پیش از این نیز بحث انتقال مهاجم اسبق استقلال به پرسپولیس شکل گرفته بود، اکنون یحیی با شرایط خاصی به این انتقال رضایت داده است.

پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود بعد از اینکه یورگن لوکادیا را جذب کرده، اکنون هدف دیگری را نیز زیر نظر گرفته است؛ بازیکنی که پیش از این نیز موافقت اولیه خود را برای این انتقال اعلام کرده بود و اکنون همه چیز برای این مهم فراهم به نظر می‌رسد.

در شرایطی که پیش از جذب مهاجم هلندی، بحث زیادی درباره انتقال شیخ دیاباته به پرسپولیس وجود داشت، یحیی گل محمدی با استناد به مصدومیت‌های این بازیکن که در آخرین فصل حضورش در لیگ برتر ایران و استقلال، مانع از تکرار آقای گلی و همچنین موفقیتش شده بود، با آن مخالفت کرده بود. این در حالی بود که عملکرد این مهاجم مالیایی در الغرافه باعث شده بود که هواداران پرسپولیس نیز بی میل به این چالش بزرگ نباشند.

یحیی اما بعد از آزمون و خطای چند باره در خط حمله پرسپولیس با جذب مهاجمان خارجی که از دوره درخشان تا برانکو و کالدرون و همچنین خودش بی نتیجه و ناکام مانده بود، اینبار با وسواس ویژه‌ای به دنبال برترین گزینه بود تا موفقیت بزرگی را در فاز تهاجمی تیمش شاهد باشد. به همین منظور تا همین اواخر نسبت به این انتقال موضع منفی خود را نشان داد. با این حال بعد از انتقال قطعی یورگن لوکادیا که از نظر رزومه و کیفیت فنی با سابقه حضور در آیندهوون، برایتون و بوخوم مهاجمی در کلاس جهانی محسوب می‌شود و امکان موفقیت او در لیگ ایران قابل پیش بینی خواهد بود، اکنون به انتقال جدید نیز سیگنال مثبت داده است.

بحث درباره خروج نام شرزود تمیروف و جدایی این مهاجم ازبکستانی به مقصد تیمی دیگر در لیگ برتر ایران نیز به نظر می‌رسد ارتباط زیادی به همین موضوع داشته باشد. پرسپولیس در حال حاضر گئورگی گولسیانی و وحدت حنانوف را در خط دفاعی در اختیار دارد و یورگن لوکادیا و شرزود تمیروف نیز دو مهاجم دیگر خارجی این تیم محسوب می‌شوند و آنها برای جذب مهاجم خارجی جدید، نیازمند خروج یکی از این بازیکنان هستند که با توجه به ترافیک خط حمله اکنون با حضور مهدی عبدی، یورگن لوکادیا و حامد پاکدل و مهاجم جدید احتمالی، قابل پیش بینی است که شرزود نفر خروجی از این جمع باشد.

یحیی گل محمدی بعد از مخالفت‌‎هایی که خصوص جدایی شرزود و جذب دیاباته داشته، اکنون موافقت خود را با این انتقال با "شرایط خاصی " به سود باشگاه را اعلام کرده است. باید دید این درخواست به دست مدیران باشگاه و رضا درویش رسیده یا خیر و آنها چه زمانی برای این مهاجم مالیایی که پیش از این موافقت و تمایل خود را برای پوشیدن پرسپولیس اعلام کرده، اقدام خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • لنگ خاص IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    بنده به عنوان یک کیسه کش سوزش شدیدم را اعلام می کنم
    • ارتش سرخ IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      اگر بابا مسعود نبود الان ارتش سرخ در لیگ دسته ششم محلات بود ماپرسپولیس ها الان فوتبال اروپا پیگیری میکردیم پس ما لنگی ها را باید قدرش را بدانیم
    • جویای نام IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      بنده هم به عنوان یک پرسپولیسی ابراز هم دردی میکنم
  • عشقپولیس IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    آب بریز آب زنید چچچاه را
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    تموم شعبه های کیسه طعم دسته ۱ و ۲ و ۳ را چشیدند مثل استقلال اهواز و خوزستان که البته این ۲ تیم ریشه دارند و حسابشون از کیسه تهران دسته ۳ ای جداس. از استقلال دوشنبه تاجیکستان چه خبر؟ اون شعبه بین المللی کیسه هس . شعبه چندم میشه؟ پرسپولیس اسم تک و با فرهنگ و تمدن ایران گره خورده و شعبه دیگه هم نداره چون تک و اصیله.
    • حامد مجیدی IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      منظورت پیروزیه همان تیمی که سالی 1500ملیارد تومان خرجش میشه تا حالا پوست 🍌 هم تو آسیا نگرفته
    • پرسپولیسی تیر CA ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      درجواب حامدمجیدی:نه کیسه کش کاجی!منظورش تیم درباری کثیف کاج کیسه کش هست که تیم منحل میکردوتیم درست میکردتاسرورش پرسپولیس کوروش کبیرروضعیف کنه وازلیگ تخت جمشیدعقب نمونه و به زورزمین مردم روبرای برندکثیف کاج کیسه کش درباری مفدبه دست بیاره وتیمسارکثیف کاج کیسه کش توی تمام رشته هادختران روتوی تمام ابعادورزشی به صورت نامشروع جذب تیم کثیف درباری کاج کیسه کش کنه!بروکمی گذشته تیم درباری کثیفتومطالعه کن میفهمی که پاس وپیکان چطوروواسه چی یهوبوجوداومدند! درودبرپرسپولیس کوروش کبیروننگ برکیسه کش کاج وشله زردحقیر
  • عشقپولیس IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    بالاخره دلال بازی و نوچه های تیم حکومتی استقلال دیاباته مصدوم را به يحيي قالب می‌کنند متاسفانه کاش انصاری فرد را می‌گرفتند حداقل مایه شرم تاسف بازیکن مصدوم و پا به سن گذاشته‌ای مانند دیاباته دلار خرجش کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی