نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سخت‌گیری‌های جالب توجه سرمربی قرمزها/ مجبور هستید بازی رقبای قدرتمند را نگاه کنید!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اریک تن‌هاخ بازیکنان منچستریونایتد را مجبور به تماشای بازی‌های تیم‌های رقیب کرد تا شاید این روش در بهبود عملکردهای‌شان کمک‌کننده باشد.

اریک تن‌هاخ ویدئوهایی از بازیهای چلسی، منچسترسیتی و همچنین لیورپولی که دوشنبه به مصافشان خواهد رفت، برای بازیکنانش به نمایش گذاشت تا به آنها نحوه عملکرد صحیح را آموزش بدهد. مربی همچنین به بازیکنان دستور داد که به عزیزانشان در خانه بگویند که از این به بعد خیلی زود از خانه بیرون می‌آیند و خیلی دیر به خانه برمی‌گردد، تا زمانی که مشکل را حل کنند.

تماشای بازی منچستریونایتد در این فصل برای همه دردناک بود. هواداران در میان بهت و ناباوری به شکست تیم محبوبشان در دو بازی اول فصل نگاه می‌کردند و تن‌هاخ از بازی شرم‌آور بازیکنانش در ورزشگاه برنتفورد شوکه شد. تن‌هاخ باورش نمی‌شود که دوران ماه عسلش در این باشگاه قبل از شروع به پایان رسیده باشد. مربی سابق آژاکس پس از باخت ۴-۰ مقابل زنبورهای توماس فرانک، که یونایتد را به قعر جدول رساند، بازیکنانی که عملکرد ضعیفی داشتند را تنبیه کرد.

او صبح یکشنبه، یعنی فردای شبی که آن عملکرد خجالت‌آور را به نمایش گذاشته بودند، آنها را به زمین تمرینی کشاند و مجبورشان کرد مسافتی طولانی را بدوند. و حالا گام جدیدی برداشته و ویدئوی بازی‌های تیم‌های رقیب را برای بازیکنان پخش می‌کند تا نقاط قوت حریفان را به آنها آموزش داده و شکاف بین تیم خودش و تیمهای برتر را کمی رفع کند.

بازیکنان متوجه شدند تا زمانیکه پیشرفت نکنند و بازی خود را بهبود نبخشند از استراحت خبری نیست. سرمربی همچنین به نام‌های مطرح تیم هم فهماند که جای هیچکسی در تیم امن نیست و این شامل کریستیانو رونالدو، برونو فرناندش و کاپیتان هری مگوایر هم می‌شود.

سخت‌گیری‌های جالب توجه سرمربی قرمزها/ مجبور هستید بازی رقبای قدرتمند را نگاه کنید!

تن‌هاخ می‌خواهد سبک پرسینگ را تحمیل کند، اما آمار بازی مقابل برنتفورد چالشی که مربی با آن روبه‌روست را برجسته کرد. تیم فرانک تقریباً ۱۴ کیلومتر بیشتر از حریفان پولساز خود دوید و در یک سوم پایانی ۲۱ بار فشار آورد در حالی که یونایتد تنها ۷ بار موفق به این کار شد.

سرمربی شیاطین سرخ می‌داند که باید سطح آمادگی بدنی تیمش را بهبود بخشد، اما از نگرش و عدم روحیه جنگندگی بازیکنان جدیدش نیز نگران شده است. این ترس وجود دارد که اوضاع قبل از اینکه بهتر شود بسیار بدتر شود. به خصوص اینکه لیورپول دوشنبه شب به اولدترافورد خواهد آمد. هواداران، که در حال برنامه‌ریزی برای اعتراضات بیشتری علیه مالکان باشگاه هستند، می‌ترسند که تیم در روز دوشنبه سومین شکست متوالی را هم متحمل شود؛ مگر اینکه در این مدت کوتاه پیشرفت چشمگیری حاصل شده باشد.

یک منبع گفت: «تن‌هاخ و استیو مک‌کلارن در نقش پلیس خوب و پلیس بد عمل می‌کنند. تن‌هاخ به آنها خیلی سخت می‌گیرد و آنها را توبیخ می‌کند در حالیکه مک‌کلارن بازوی خود را دور آنها می‌اندازد و مهربانی نشان می‌دهد. تن‌هاخ می‌داند که این کار چقدر بزرگ است و انگار باری به اندازه دنیا را بر دوش خود حمل می‌کند. او از بازیکنان به دلیل نداشتن عطش پیروزی انتقاد کرده است.»

این منبع افزود: «پس از بازی با برنتفورد، تن‌هاخ به طور ویژه از فرناندش انتقاد کرد. او به رونالدو، فرناندش و مگوایر فهماند که برایش مهم نیست اینها چقدر شهرت داشته باشند، جایگاه هیچکسی در تیم اصلی تضمین‌شده نیست و همه چیز به عملکردهایشان بستگی دارد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی