کی‌روش و الاهلی مصر همچنان در آب نمک/ کارلوس منتظر انتخابات فدراسیون فوتبال ایران
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ماه‌های اخیر بارها کارلوس کی‌روش با پیشنهاد کار از سوی باشگاه الاهلی مصر مواجه شده است.

در روزهای اخیر بارها و بارها رسانه‌های مصر در این باره گزارش منتشر کرده اند و نوشته اند باشگاه پر افتخار مصر یعنی الاهلی به دنبال سرمربی سابق تیم ملی این کشور است و گویی مربی پرتغالی به آنها وعده داده است به زودی برای مذاکره راهی مصر خواهد شد.

اما کاملا پیداست که کارلوس کی‌روش پاسخ به باشگاه الاهلی را به بعد از مشخص شدن نتایج انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران محول کرده است. دلیل هم واضح است، در صورتی که مهدی تاج بار دیگر بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال بنشیند علاقمند است کارلوس کی‌روش را برای تیم ملی در اختیار بگیرد. مربی پرتغالی متوجه این موضوع شده و بعد از صحبت‌های دیشب مهدی تاج هم برای حضور دوباره در تهران چراغ سبز نشان داده است.

این در حالی است که در دوره ریاست مهدی تاج قرارداد کارلوس کی‌روش تمدید نشد و او بعد از ۸ سال کار در تیم ملی، تهران را ترک کرد و البته با ناراحتی به این خاطر که هیچ یک از مدیران فدراسیون فوتبال حاضر نشدند برای بدرقه این مربی راهی فرودگاه امام شوند.

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ۸ شهریور برگزار می شود و بعد از برگزاری انتخابات تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم مشخص خواهد شد. با این حال اسکوچیچ اینروزها مشغول تماشای بازی‌های لیگ برتر و هم چنین دیدار با لژیونرها است و به زودی لیست تیم ملی برای سفر به اتریش را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار خواهد داد چرا که باید برای ویزای اتریش زودتر اقدام شود. به احتمال قوی تیم ملی از ۲۱ شهریور اردوی آماده سازی خود را در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد کرد و قرار است ملی پوشان روز ۲۸ یا ۲۹ شهریور راهی اتریش شوند. بازی‌های تیم ملی در اتریش در روزهای ۱ و ۵ مهر به ترتیب در برابر تیم‌های اروگوئه و سنگال برگزار می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    فردوسی پور و کی روش باید حضور داشته باشند به جای کامرانی فر واسکوچیچ ، کی روش سرمربی منچستر وتیمهای بزرگ بوده
  • ... IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    شتر (تاج و کیروش) در خواب بیند پنبه دانه/ گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه. نه تاج رئیس میشه نه کیروش سرمربی. اگرم تاج یک در میلیارد رئیس بشه اعضای هیئت رئیسه که موتورشون تازه روشن شده نمیذارن بره سراغ آقای اتوبوسیان دلال‌زاده!!
  • اااا IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    کی روش هرگز به ایران باز نخواهد گشت یک بار دیگه همچین تیتری بزنین من میدونم و شما اعصاب آدمو خورد می کنین
  • مسی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    فردوسی پور وکی روش باید هر چه زودتر خودشون رو برای جام جهانی آماده کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی