سرمربی قرمزها نشان داد که رئیس کیست!/ موقعیت کاپیتان هم به خطر افتاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اریک تن‌هاخ با سختگیری‌هایش احترام بازیکنان منچستریونایتد را به دست آورده است.

اریک تن‌هاخ بعد از عملکردهای شرم‌آور بازیکنانش در دو بازی اول لیگ، آنها را مجبور کرد مسافتی طولانی را زیر آفتاب بدوند و این مجازاتی که برای بازیکنان در نظر گرفته بود به اتحاد اردوی تیم کمک کرد و آنها را به پیروزی ۲-۱ در مقابل لیورپول رساند.

بعد از باخت ۴-۰ از برنتفورد، تن‌هاخ خشمگین روز تعطیل بازیکنان را لغو کرد و آنها را به کارینگتون کشاند و وادارشان کرد تا آن ۱۳.۸ کیلومتری که برنتفورد در بازی روز قبل بیشتر از آنها دویده بود را زیر آفتاب داغ بدوند. در ابتدا برخی از بازیکنان از این تنبیه عصبانی شدند اما وقتی دیدند که سرمربی هم با آنها می‌دود حیرت کردند. وقتی تن‌هاخ ۴ بازیکن از جمله هری مگوایر و کریستیانو رونالدو را از ترکیب بیرون کشاند به همه ثابت کرد که جایگاه هیچکسی امن نیست و اگر می‌خواهند بازی کنند باید توانایی خود را نشان بدهند.

تن‌هاخ همچنین به مگوایر گفت که او دیگر گزینه اول نخواهد بود و جایگاه کاپیتانی‌اش در خطر است و اصلاً نباید انتظار داشته باشد که هر هفته به میدان برود. فرناندش در بازی با لیورپول بازوبند کاپیتانی را به بازو بست و فشار این مسئولیت باعث پیشرفت عملکردهایش شد.

بارسلونا و چلسی برای خرید مگوایر علاقه نشان دادند اما یونایتد هنوز نمی‌خواهد او را بفروشد. خود بازیکن هم تمایل دارد در یونایتد بماند و برای جایگاهش بجنگد. اما از آنجایی که فرناندش احتمالاً جایگاه ثابتی در تیم به دست آورده، بعید به نظر می‌رسد که بازوبند به راحتی به مگوایر برگردد. و اگر زوج دفاع میانی متشکل از رافائل واران و لیساندرو مارتینس به عملکرد خوب خود ادامه دهند، بازگشت به ترکیب اصلی برای او دشوار خواهد بود.

تن‌هاخ گفت که تغییراتی را در خط دفاعی ایجاد کرده و تایرل مالاسیا را به جای مگوایر و لوک شاو در ترکیب قرار داده تا به تیم تحرک بیشتری بدهد. او برای کنار گذاشتن رونالدو هم همین توضیح را داد. برگشتن به ترکیب اصلی برای رونالدو هم دشوار خواهد بود.

در چهارمین تغییر، اسکات مک‌تامینی به جای فرِد قرار گرفت اما قرار است خرید جدید ۶۰ میلیونی تیم «کاسمیرو» این جایگاه را از آن خود کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کوهمره_جروق IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    شاید با این روش تکبر رونالدو فروکش کنه
  • محمد IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    امسال ارسنال ترسناکه منچستر هم با ی برد از بحران خارج نشده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی