یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
۰ |
۵
کی‌روش و الاهلی مصر؛ سرمربی سابق تیم ملی تأیید نکرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه‌ها در مصر خبر داده‌اند که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم الاهلی مصر شده است و روز سه شنبه این خبر به صورت رسمی اعلام می‌شود!

خبر رسانه‌های مصر در این باره جالب است. آنها اعلام کرده اند این خبر روز برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران در تهران اعلام می شود.

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه ۸ شهریور در تهران برگزار می شود. کارلوس کی‌روش این خبر را در صفحه شخصی اش تایید نکرده است و او اگر سرمربی تیم الاهلی شده بود یا در این زمینه به توافقی دست پیدا کرده بود حتما در اینستاگرام اعلام می کرد. او زمانی که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود حتی اسامی بازیکنان تیم ملی را در فیس بوک اعلام می کرد.

کاملا پیداست کارلوس کی‌روش منتظر نتایج انتخابات فدراسیون فوتبال ایران است تا بعد از روشن شدن این انتخابات در مورد آینده خود تصمیم بگیرد.

مهدی تاج گفته در صورتی که رییس فدراسیون فوتبال شود کارلوس کی‌روش را به تیم ملی بر خواهد گرداند. کارلوس کی‌روش سال‌ها پیش که بحث جدایی او از تیم ملی مطرح بود وقتی با پیشنهاد باشگاه‌های خارجی مواجه شد اعلام کرد به خاطر شرایط سنی روحیه کار در تیم‌های باشگاهی را ندارد و ترجیح می دهد برای تیم‌های ملی کار کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی