نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه رسانه‌های مصری، خبرهایی را درباره کی‌روش منتشر می کنند اما امروز شنیدیم سرمربی سابق تیم ملی ایران اساسا به این کشور سفر نکرده است.

به نظر می‌رسد رسانه‌های مصری، بنا به دلایل مختلف، به فکر انتشار خبرهای فضایی هستند. سایت‌ها و منابع خبری کشور مصر، به هر دلیلی که فکرش را می‌کنید، خبرهایی مبنی بر حضور کی‌روش در قاهره برای مذاکره با باشگاه الاهلی منتشر می‌کنند.

این در حالی است که منابع نزدیک به کارلوس، می‌گویند کی‌روش نه تنها به مصر سفر نکرده و مذاکره‌ای هم با مدیران الاهلی نداشته، بلکه هم اینک در لیسبون پایتخت پرتغال است.

کی‌روش در آخرین پستی که در اینستاگرام منتشر کرد به یاد خاطراتش با تیم ملی ایران بود. از صفحه شخصی کارلوس، به سادگی می‌شود تشخیص داد که او در حال حاضر به چه مسئله‌ای می‌اندیشد. مسلما با صحبت‌هایی که مهدی تاج در یکی از برنامه‌های تلویزیونی مطرح کرد، کی‌روش بدش نمی‌آید تا روز هشتم شهریور ماه که سرنوشت انتخابات مشخص می‌شود، سر جای خودش بماند و از لیسبون تکان نخورد. در واقع سرنوشت کی‌روش تا ۴۸ ساعت آینده معلوم خواهد شد.

مهدی تاج قبل از شروع انتخابات با مشکلات فراوانی مواجه بود و تایید صلاحیتش هم دیروز قطعی شد به فرض محال، حتی اگر او در مجمع انتخاباتی رای هم بیاورد، مشخص نیست بتواند در کادرفنی تیم ملی تغییراتی ایجاد کند.

هر چه هست اینکه برنامه سفر کی‌روش به قاهره، به ماه آینده موکول شده و بر خلاف ادعاهای عجیب رسانه‌های مصری، او این روزها هیچ سفری به این کشور نداشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کاوه حسنی IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    خدا کنه تاج برنده بشه تا کی روش بیاد
  • مسی US ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    کی بهتر از کارلوس کی‌روش هست تو مقطع کنونی ؟؟؟
  • رامین IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    نگفتم خالی بندیه...
  • کاظم IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    بیچاره ماجدی که داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی