نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
۰ |
۵
واکنش جالب نادال به غیبت رقیب بزرگش در آمریکا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نادال از اینکه جوکوویچ در گرند اسلم آمریکا حضور ندارد ابراز ناراحتی کرده است.

رافائل نادال با لبخندی بر لب، پس از تقریباً سه سال اولین حضور خود را در اتاق نشست خبری اصلی مسابقات تنیس آزاد امریکا انجام داد تا در آستانه آغاز آخرین گرنداسلم فصل با خبرنگاران صحبت کند. این تنیسور اسپانیایی در حالی دارد برای کسب پنجمین عنوان اوپن امریکا خودش را آماده می‌کند که از آسیب شکمی رنج می‌برد، همان مصدومیتی که مجبورش کرد در ویمبلدون پیش از آغاز مرحله نیمه‌نهایی انصراف دهد، او را از حضور در رقابت‌های تنیس مسترز سینسیناتی باز داشت.

با این حال چیزی که برنده ۲۲ دوره گرنداسلم‌ها کم ندارد، عزم راسخ برای «آماده بودن برای رقابت» است. نادال در آستانه چهارمین گرنداسلم فصل در نیویورک گفت: «من برای بازی در اینجا هیجان‌زده هستم. بدون شک یکی از مهم‌ترین مکان‌های حرفه‌ای تنیس من است. من فقط به‌دنبال این هستم که تک تک تمرینات بهتر و بهتر شود، فقط برای اینکه از دور اول رقابتی باشم. مصدومیتی که به آن دچار شدم، یک مصدومیت سخت و خطرناک است، وقتی دچار پارگی عضله می‌شوید باید تلاش بالایی انجام دهید تا دوباره انعطاف‌پذیری پیدا کنید.»

نادال درباره جوکوویچ گفت: «از دیدگاه شخصی من، این خبر بسیار ناراحت‌کننده است. همیشه شرم‌آور است که بهترین بازیکنان جهان به‌دلیل مصدومیت یا دلایل مختلف قادر به بازی در یک تورنمنت نباشند. با این حال در سوی دیگر، آنچه را که گفتم بارها تکرار می‌کنم که این ورزش از جهاتی بزرگتر از هر بازیکنی است. رقابت ادامه دارد. حتی اگر خبر خوبی برای همه نباشد، جهان ادامه دارد و تنیس بعد از من، بعد از نواک، بعد از راجر (فدرر) ادامه خواهد داشت.  بدون شک، نواک یکی از مهم‌ترین بازیکنان ۲۰ سال اخیر ورزش ما است. از نظر شخصی من برای او متأسفم که نمی‌تواند به اینجا سفر کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی