نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
تصاویری زشت از بازی تیم ملی/ درگیری بازیکن عصبی با آقای سرمربی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک اتفاق بسیار عجیب در جریان دیدار ایران و هلند در والیبال قهرمانی جهان رخ داد.

تیم ملی والیبال ایران امشب در سومین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان مقابل هلند قرار گرفت. هم ایران و هم هلند دو مسابقه قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و همین موضوع باعث شده بود که نبرد امروز دو تیم دوئل صدرنشینی باشد.

تیم ملی والیبال ایران در نهایت با ارائه یک نمایش پر انتقاد و بحث برانگیز برابر هلند شکست خورد. به جز ست دوم که ایران عملکرد کم نوسانی از خود ارائه داد و نهایتاً به پیروزی هم رسید در بقیه ست‌های بازی تیم بهروز عطایی بسیار ضعیف و ناامید کننده ظاهر شد و نهایتاً حاصل آن نیز باخت ۳-۱ و از دست رفتن صدرنشینی بود.

نمیر عبدالعزیز در مسابقه امشب کابوس تیم ملی والیبال ایران بود. به جز یکی دو بار کمتر دیدیم که فوق‌ستاره هلندی ها دفاع شود و او بدون دردسر اکثر توپ هایی که حتی به سختی در اختیارش قرار می‌گرفت را تبدیل به امتیاز کرد و اصلاً شب سختی را مقابل ایران تجربه نکرد.

به جز عملکرد ضعیفی که تیم ملی والیبال ایران در بازی امشب ارائه داد، یک اتفاق عجیب نیز باعث شد بیشتر نگران این تیم شویم. در ست سوم مسابقه محمد طاهر وادی یک پاس بسیار بد را برای علی اصغر مجرد ارسال کرد که به کسب امتیاز برای هلند منجر شد.

بلافاصله بعد از این پاس وادی، بهروز عطایی تصمیم گرفت این بازیکن را تعویض کند و جای او جواد کریمی را به زمین مسابقه بفرستد. هنگام خروج وادی از زمین عطایی نکته ای را به او متذکر شد که در کمال ناباوری این موضوع با واکنش تند پاسور تیم ملی همراه شد و او به شکل عجیبی پاسخ سرمربی تیم ملی را داد. عطایی هم از واکنش وادی عصبانی شده بود و برای چند ثانیه جر و بحث عجیبی بین این دو نفر شکل گرفت.

تصاویری زشت از بازی دیشب تیم ملی/ درگیری بازیکن عصبی با آقای سرمربی

تصاویری زشت از بازی دیشب تیم ملی/ درگیری بازیکن عصبی با آقای سرمربی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • متين IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    به نظر قضيه به اين شدت که نوشتيد نبود. يک بحث فني و توضيح علت ناهماهنگي با عصبانيت بود. به نظر همدلي و اتحاد بين بازيکنان هست ولي خيلي بالا نيست و بازيکنان تعويضي خيلي با جان و دل بازي نمي کنند.
  • محمد حسین IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    بابا چقدر شما رسانه ها جوسازی میکنید ،یه اتفاقی که برای همه تیم ها میفته به جای اینکه حمایت کنین به حاشیه ها دامن میزنین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی