نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ترک عادت یحیی گل‌محمدی از یک موضع/ سرمربی پرسپولیس سرانجام کوتاه آمد!
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محافظه‌کاری سرمربی پرسپولیس در بازی خانگی مقابل تراکتور هم ادامه پیدا کرد و تغییر تاکتیک یحیی گل‌محمدی در واپسین لحظات بازی برای تغییر نتیجه بی‌فایده بود.

پرسپولیس در روزی که استقلال به پیروزی رسیده بود و نیاز مبرمی به کسب پیروزی و حفظ فاصله‌اش با رقیب سنتی داشت، باز هم با یک مهاجم به میدان رفت.

سرخ‌های تهرانی درحالی که در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتوری‌ها بودند، همچنان با اصرار یحیی با دو هافبک دفاعی بازی کردند و لوکادیا، تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس در زمین بود. در نهایت نیز سرخ‌ها در کل ۹۰ دقیقه تنها یک موقعیت گل ایجاد کردند که آن هم از سوی لوکادیا به تیر دروازه اصابت کرد.

جالب این که یحیی گل‌محمدی در نهایت در دقیقه ۷۸ تصمیم به تغییر سیستم گرفت و مهدی عبدی را جانشین سینا اسدبیگی کرد تا پرسپولیس برای ۱۲ دقیقه ۲ مهاجمه بازی کند. تدبیری که یک پنالتی برای این تیم به همراه داشت که اتفاقا روی مهدی عبدی هم اتفاق افتاد.

به هر روی اصرار یحیی گل‌محمدی به استفاده از دو هافبک دفاعی و یک مهاجم آن هم در بازی‌های داخل خانه تا حدی عجیب به نظر می‌رسد. جالب این که پس از دریافت گل هم گل‌محمدی به سختی دست از محافظه‌کاری برداشته و دو مهاجمه بازی می‌کند.

سرخ‌های تهرانی در حال حاضر مهدی عبدی و حامد پاکدل را کنار یورگن لوکادیا در اختیار دارند و شیخ دیاباته هم بعد از دوران مصدومیت به تیم اضافه می‌شود. همچنین قرار است نام عیسی آل‌کثیر هم در نیم فصل وارد لیست پرسپولیس شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • omid US ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    ghaboul konid ke in agha liyaghate hata morabyghary daste yek ra ham nadarad, aghar dasht hamin Teraktour shahre khodash negahsh midasht
  • احمدرضا IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    مشکل دیروز پرسپولیس روحی روانی بود و اصلا تمرکز نداشتن و خیلی ضعیف بازی کردن و شانس تراکتور این بود در این موقعیت حریف پرسپولیس شد،امیدوارم مشکلات روحی روانی بچه ها حل شود،فدای سر بازیکنان،کادر فنی و هواداران فهیم اصیل پرسپولیس در ضمن به همه دنیا ثابت شد کدام تیم مردمی و کدام حکومتی به امید ازادی حسین ماهینی باشرف ❤️
  • ساوالان IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    بازم شانتاژشروع شد یعنی باخت پرسپولیس به هیچ وجه به توانایی های تراکتور ربطی نداره!!!وخودشان باختند پرسپولیس باخت چون حریف تاکتیک بردیف نبود باخت چون نتونست پنالتی اهدایی را گل کنه طوری صحبت می کنند گویی تیم بارسلونه
  • ریاضی IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    کجاش عجیبه؟ آدم ترسو همینه قرارداد چند ده میلیاردی داره بدون آلترناتیو با یه عده مجازی خردسال که حامی اش هستن خیالش راحته.. اگه کریم یه ذره جاه طلب بود و عادت نمیکرد به در سایه بودن و اینکه کار خاصی نمیکنه جوابگو هم نیست فشاری هم متوجه خودش نمیبینه! اوضاع این نبود. کریم میلیاردی میگیره بدون کارایی و به شخمش هم نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی