درخواست لژیونر جوان از سرمربی تیم ملی/ من را دعوت کن، اگر بد بودم خط بزن!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لژیونر جوان والیبال ایران انگیزه‌های زیادی برای دعوت شدن به تیم ملی دارد.

محمدرضا بیک یکی از لژیونرهای والیبال ایران است که بعد از یک دوره حضور در لیگ پرتغال در این فصل تصمیم گرفت که برای باشگاه آکاوالی در لیگ فنلاند توپ بزند. اتفاقا بیک در دو بازی اول نمایش های درخشانی داشته و در مجموع ۳۱ امتیاز برای تیمش کسب کرده است.

در همین راستا گفت‌وگویی با این لژیونر جوان والیبال ایران ترتیب دادیم. در ادامه مشروح صحبت های محمدرضا بیک را می خوانید.

به این دلایل آکاوالی را انتخاب کردم

من پارسال چند پیشنهاد داشتم اما با مدیر برنامه‌ام که صحبت کردم به این نتیجه رسیدیم که به آکاوالی بیایم. این تیم سال گذشته در فنلاند سوم شده بود. قرارداد یک‌ساله‌ای با این تیم دارم. تیم بسیار خوبی است و امکانات بسیار بالایی دارد. از نظر مالی هم برای من خوب بود و از همه مهم‌تر اینکه این تیم در چلنج کاپ اروپا حضور دارد و این مسئله برای من اهمیت زیادی دارد. یک ایرانی هم به نام علی فضلی در اینجا حضور دارد و به طور کلی همه این‌ها دست به دست هم داد تا آکا والی را انتخاب کنم.

*آقای عطایی اینطور فکر نکنند

لیگ فنلاند یکی دو لول از لیگی که پارسال بازی می‌کردم یعنی پرتغال بالاتر است. نباید آقای عطایی اینطور فکر کنند که لیگ فنلاند خیلی سطح بالایی ندارد. ما خیلی لژیونر نداریم. من پارسال پنجمین دریافت‌کننده لیگ پرتغال شدم. لیگ پرتغال خیلی قوی نبود اما آنقدر ضعیف هم نبود. من خیلی تلاش کردم و پنجمین دریافت کننده آن لیگ شدم و توقع داشتم که به تیم ملی دعوت شوم. با این حال بنا به دلایل شخصی سرمربی که فکر کرده لیگ ضعیف بوده دعوت نشدم اما واقعاً اینطور نبود.

*در فوتبال از لیگ درجه دو و سه بازیکن دعوت می‌کنند

امسال شرایط بسیار خوب است و ما سه بازی انجام دادیم و در هر سه آنها پیروز شدیم. خود من هم خیلی خوب بازی کردم و امیدوارم که بتوانم نظر کادرفنی را جلب کنم و امسال نگاه بیشتری به ما داشته باشند. ما در همین فوتبال خیلی از بازیکن‌ها را داریم که در لیگ بلژیک و کرواسی بازی می کنند. مگر می توان گفت آنها سطح فنی خوبی ندارد و نباید به تیم ملی دعوت شوند. از لیگ های درجه دو و سه به تیم ملی بزرگسالان فوتبال دعوت می شوند.

من را دعوت کنید، اگر بد بودم خط بزنید

شما نگاه کنید که این بازیکن چند سالش است که رفته و لژیونر شده و اینقدر خوب بازی می کند. حداقل اینکه من را دعوت کنند و اگر بد بودم خط بزنند. خدا را شکر که امسال ما به لیگ بهتری آمدیم. من پیشنهادات دیگری هم داشتم اما همانطور که گفتم مهم‌تر از همه این بود که آکا در چلنج کاپ حضور دارد.

*تیم ملی و المپیک سقف آرزوهای من است

سقف آرزوهای من این است که به تیم ملی بزرگسالان برسم و به المپیک بروم و تا جایی که می شود پیشرفت کنم و بتوانم بهترین باشم و در بهترین تیم ها بازی کنم. قطعاً به حضور در لیگی مثل ایتالیا هم فکر می کنم. من پله پله جلو می روم، می‌توانستم به همان لیگ ایتالیا هم بروم اما اگر آن جا می‌رفتم ذخیره می شدم و نمی خواستم این اتفاق بیفتد. در آخر تشکر می‌کنم از مدیر برنامه‌ام، فدراسیون والیبال ایران، آقایان داورزنی و تقوی و خانم حسابی به خاطر زحماتی که برای ما می‌کشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی