کریم بنزما؛ توپ‌طلا ۲۰۲۲
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال‌مادرید و برنده توپ طلای سال ۲۰۲۲ کسب این جایزه را تحقق رؤیای کودکی‌اش دانست.

کریم بنزما موفق به کسب اولین توپ طلای دوران بازیگری خود شد. مهاجم فرانسوی این جایزه را به خاطر نقش پررنگی که در دوگانه قهرمانی فصل گذشته رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان داشت، از آن خود کرد. کاپیتان کهکشانی‌ها که بالاتر از سادیو مانه، کوین دی‌بروینه و روبرت لواندوفسکی بیشترین رأی را برای کسب توپ طلا کسب کرد، پس از دریافت این جایزه گفت: «من از کودکی رؤیای بردن توپ طلا را داشتم. خانواده من، نقش پررنگی در موفقیت من برای بردن این جایزه داشتند. این توپ طلا متعلق به همه آنهایی است که همیشه کنار من بوده‌اند. این توپ طلای متعلق به همه مردم منطقه‌مان است.»

بنزما سپس درباره موضوعات دیگری از جمله تبریک کیلیان امباپه به او، انتخاب رئال مادرید به عنوان سومین تیم فصل گذشته و ... صحبت کرد.

او ابتدا درباره امباپه و مکالمه‌ای که با او داشت هم گفت: «او قبل از مراسم به من تبریک گفت. ما به هیچ عنوان با یکدیگر درباره رئال مادرید صحبت نکردیم. کارهایی که او انجام می‌دهد به خودش مربوط می‌شود.»

کاپیتان رئال مادرید درباره جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم در سال ۲۰۱۸ که تأثیر بسزایی در بهتر دیده شدن مهاجم فرانسوی داشت، عنوان کرد: «برای من بازی در کنار رونالدو یک افتخار بود. او یک جانور است. روزی که او رفت انگیزه من برای افزایش تلاش‌هایم و تبدیل شدن به بازیکنی بهتر قوت گرفت. از آن زمان من هر روز تلاش کردم که در زمین بازی کارهای بیشتری برای تیم انجام دهم. من ترکیبی از رونالدو و زیدان هستم؟ خب راستش دوست دارم برخی از ویژگی‌های هر دوی آنها را داشته باشم.»

برنده توپ‌طلا پس از دریافت اولین جایزه‌اش چه گفت؟/ از رؤیای کودکی تا افتخار هم‌بازی شدن با رونالدو

در مراسم جوایز توپ طلا، رئال مادرید با وجود قهرمانی‌های فصل گذشته‌اش سوم شد که این اتفاق برای بنزما، غیرقابل قبول بود. او گفت: «جواب من خیلی روشن است. رئال مادرید بهترین باشگاه دنیا است. من در کودکی سه آرزو داشتم. یکی اینکه برای مادرم یک خانه بخرم، دوم اینکه در رئال مادرید بازی کنم و سوم اینکه توپ طلا را ببرم.»

بنزما در پایان درباره وضعیت فعلی خود گفت: «من در این فصل کارم را دیر شروع کردم، چون دچار مصدومیتی بودم که یک ماه مرا خانه‌نشین کرد. به همین دلیل زمان زیادی را از دست دادم و باید خیلی کار می‌کردم که به سطح مطلوب برسم. من اما اعتماد و اطمینان دارم که به تدریج به سطح فصل گذشته خواهم رسید.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سینا IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    مبارکش باشه،حق به حقدار رسید.توپ طلا کاملا برازندش بود، کریم بنزما نقش به سزایی در قهرمانی رئال تو لالیگا و قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا داشت
  • علی دایی IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    بسم رب الشهدا والصدیقین... لطفا صحبت‌های بنزما را در هنگام دریافت جایزه اش پخش کنین که در مورد حجاب و ایران اسلامی گفتن... آه اون حجت‌ اردبیلی همتونو می گیره... اللهم عجل لولیک الفرج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی